اولین تست سیستم رندر موتور طراحی بازی Main Core نسخه 1.2

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
با پیشرفت حدوداً 85 درصدی پروژه نسخه 1.2 موتور طراحی بازی Main Core اولین رندر سیستم رندرینگ 1.2 رو بعد از ساعتها تست و مشکل یابی انجام دادیم که کاملاً به صورت رئال تایم هست. سرعت 248 فریم از 250 فریم در ثانیه به صورت میانگین بود. Global illumination به صورت رئال تایم با استفاده از Ambient Light بدون سایه تشکیل میشه. روی عکسها کلیک کنید تا با کیفیت کامل دیده بشن.


 

zxcv900

Member
سلام بهتون تبریک میگم فوق العاده بود مخصوصا سیستم نورپردازیش
متاسفانه خیلی از دوستان در طراحی بازی به سیستم و سبک نورپردازی زیاد توجهی نمیکنند و این باعث میشه کیفیت کار به شدت افت کنه
آقا خسته نباشی به امید موفقیت بیشتر شما
یا علی
 

hdnsoft

Well-Known Member
سلام مهدی جان خوبی داداشم ، انشاالله که تو کارت موفق باشی ،:rose:
بی صبرانه منتطرم تا نتیجه نهایی و 100درصدی پروژه ات رو ببینم :cool:
خیلی مخلصیم مهدی جان
حق نگهدارت :neutral:
 

amir.nemati63

کاربر VIP
واقعا کار بزرگی رو انجام دادین. براتون آرزوی موفقیت میکنم.
ولی به نظرم GI کار باید قوی تر باشه. صحنه ها تاریک هستن.
ولی از نظر sapmle های AO از حد realtime فرا تر هست
ممنونم بخاطر زحماتتون . امید وارم نتیجه ی دلخواهتون رو بگیرید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا