انیمیشن انیمیشن رئال پیام راشل کوری ( تریلر )

toyz

Member



با سلام خدمت همه دوستان و سروران مجید آنلاینی .
عزیزان ، تریلر انیمیشن پیام راشل کوری که کاری از گروه انیمیشن سازی ( فاطمه الزهرا ) است و به کارگردانی آقای فرهاد عظیما تهیه شده و بنده هم نقش بسیار بسیار کوچکی در کار داشتم رو قرار میدم تا تماشا کنید و نظرات و نقدهای سازنده خودتون رو که باعث خواهد شد کارهای بعدی را بهتر از قبل تولید کنیم مطرح کنید .
لینک دانلود 1 : http://uplod.ir/qiw4esrq29n4/rachel_corrie_Trailer.mp4.htm

لینک دانلود 2 : http://www.aparat.com/v/DkmXA
لینک وب سایت : http://kosar3d.com/Fa/پروژه-ها/7-انیمیشن-پیام-راشل-کوری

01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg

منتظر نظرات خوب شما هستیم .
 
آخرین ویرایش:

Mehran coyote

Well-Known Member
آفرین بر شما و تیمتون
مو به تنم سیخ شد وقتی به فکر جنگ ایران با کشور امریکا یا اسرائیل افتادم، واقعا جنگ سخته.
به جرات میشه گفت یکی از بهترین انیمشین های اخیر ایران هست.
کار ایراداتی داره مثلا تو بخش کاراکتر ها کمی ضعیف عمل شده ولی جنگ ها واقعا خوب بود.
مطمئنا در آینده ای نزدیک با قدرتی که بچه های ما تو بخش cg دارن، بهتر از این هم کار میکنیم.
اگر امکان داره کیفیت HD این انیمشین رو پخش کنید تا قدرت و جزئیات کارتون واضح باشه و حیفه با این کیفیت رو اینترنت پخش بشه.

خدا قوت، خسته نباشید
پیشنهاد برای تاپ گالری :rose:
 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام خدمت شما و دوستانتون .
من برعکس مهران جان زیاد کار رو نپسندیدم ، چونمیدونم چطور کار شده .
پس ضعف هاش رو ابتدا برسی میکنم .

- استفاده از مدل پک های نسبتا شناخته شده ( البته شک دارم ) اما مثل ... City و Aircraft و ...
- زامبی ! در خانه ( واقعا نفهمیدم ربط زامبی چی بود )
- مدلینگ کاراکتر و رابط گرافیکی زیاد جالب نشده بود .
- نور پردازی جذاب و سینماتیک نبود .
- بیشتر صحنه ها از عکس استفاده شده بود و مدل های سه بعدی خوب با کار مچ نشده بودن .
- انیمیت چشم ها ضعیف بود میتونست خیلی راحت باشه ، حتی من که کارم انیمیت نیست میدونم باید برای پلک از Curves ها کمک گرفت یا میتونید
خیلی راحت پلک زدن رو به یک Joystick کنترلر بدید و با پلک زدن خودتون اون رو فشار بدید تا خیلی طبیعی پلک ها تکون بخورند .
- جوری که من برداشت کردم ، به نظر میومد بیشتر کار با افتر افکتز بسته شده . با Element3D و ...


نقات قوت کار :

- تصویر پردازی مطلوب
- صداگذاری خیلی خوب
- دوربین طبیعی
- استفاده ی Fluid ها در انفجار
- داشتن داستان



امیدوارم از نقدم ناراحت نشید ، من نقد میکنم چون دوست دارم مشکلات حل بشند .

چون با تعریف نمیشه پیشرفت کرد .
در کل کار خوبی شده بود و به شما و همکارانتون تبریک میگم .:rose:
 

arminAnim

کاربر متخصص
سلام و خسته نباشید . صحنه های نبرد واقعا خوب دراومده و به کارهای خارجی نزدیک شده. بی تردید زحمت زیادی براش کشیده شده که باید خسته نباشید ِ دوباره گفت.تنها ایرادی که در کارتون دیدم پلانهای مربوط به گزارشگر زن بود که حرکتهاش بسیار ضعیف بود. فقط یک نکته رو باید اضافه کنم و اون هم اینکه من با واژه ی "انیمیشن رئال" مشکل دارم. اگه چیزی رئال باشه که دیگه انیمیشن نیست و اگر انیمیشن باشه دیگه رئال نیست. با این توضیح که هرچند گفته میشه انیمیشن یک "ژانر" نیست، اما ظرفیت های واقعی انیمیشن در فانتزی ظاهر میشه. وگرنه کارهایی مثل Pacific Rim و Transformers هم انیماتوری میشن. این کار یک کار ِ سه بعدی ِ خوب هست و یک انیمیشن ضعیف، از نظر من البته

پ.ن : راستی من احساس کردم کار Motion blur نداره. حیفه یه کاری در این ابعاد این افتکت ساده و تاثیر گذار رو نداشته باشه
 
آخرین ویرایش:

toyz

Member
آفرین بر شما و تیمتون
مو به تنم سیخ شد وقتی این صحنه ها رو دیدم واقعا جنگ سخته.
به جرات میشه گفت یکی از بهترین انیمشین های اخیر ایران هست.

مطمئنا در آینده ای نزدیک با قدرتی که بچه های ما تو بخش cg دارن، بهتر از این هم کار میکنیم.
اگر امکان داره کیفیت HD این انیمشین رو پخش کنید تا قدرت و جزئیات کارتون واضح باشه و حیفه با این کیفیت رو اینترنت پخش بشه.

خدا قوت، خسته نباشید
پیشنهاد برای تاپ گالری :rose:
ممنون مهران جان شما لطف داری .
انصافا ساخت انیمیشن های جنگی کار سخت و طاقت فرسایی ، ولی چون در راه درست تولید میشه ارزشش رو داره .
شک نکن که اگر جوانان پر استعداد کشور ما دست از تلاش برندارن ، به امید خدا بر قله های انیمیشن و سینما جهان قرار خواهیم گرفت .
انیمیشن در صورتی که تقاضا به حد نصاب برسه توی سایت برای فروش قرار داده خواهد شد .
لینک :
http://kosar3d.com/Fa/اخبار-گروه/10-اطلاعیه-فروش-اینترنتی-انیمیشن-پیام-راشل-کوری
 

toyz

Member
سلام خدمت شما و دوستانتون .
من برعکس مهران جان زیاد کار رو نپسندیدم ، چونمیدونم چطور کار شده .
پس ضعف هاش رو ابتدا برسی میکنم .

- استفاده از مدل پک های نسبتا شناخته شده ( البته شک دارم ) اما مثل ... City و Aircraft و ...
- زامبی ! در خانه ( واقعا نفهمیدم ربط زامبی چی بود )
- مدلینگ کاراکتر و رابط گرافیکی زیاد جالب نشده بود .
- نور پردازی جذاب و سینماتیک نبود .
- بیشتر صحنه ها از عکس استفاده شده بود و مدل های سه بعدی خوب با کار مچ نشده بودن .
- انیمیت چشم ها ضعیف بود میتونست خیلی راحت باشه ، حتی من که کارم انیمیت نیست میدونم باید برای پلک از Curves ها کمک گرفت یا میتونید
خیلی راحت پلک زدن رو به یک Joystick کنترلر بدید و با پلک زدن خودتون اون رو فشار بدید تا خیلی طبیعی پلک ها تکون بخورند .
- جوری که من برداشت کردم ، به نظر میومد بیشتر کار با افتر افکتز بسته شده . با Element3D و ...


نقات قوت کار :

- تصویر پردازی مطلوب
- صداگذاری خیلی خوب
- دوربین طبیعی
- استفاده ی Fluid ها در انفجار
- داشتن داستان



امیدوارم از نقدم ناراحت نشید ، من نقد میکنم چون دوست دارم مشکلات حل بشند .

چون با تعریف نمیشه پیشرفت کرد .
در کل کار خوبی شده بود و به شما و همکارانتون تبریک میگم .:rose:


سلام خدمت دوست عزیز و همیشه در صحنه .
طبیعت کار هنری و تصویری همینه که یکی کار رو دوست داره و دیگری خوشش نمیاد ، ولی همه ی نظرات کاملا قابل احترام است .
در مورد مسائل فنی متاسفانه من فعلا از تیم اجازه توضیح ندارم ، اما بنده خودم اعتقاد بسیاری به تشریح و توضیح تکنیک ها دارم ، ولی چه کنم سیاست تیم است .
به نظرم استفاده از مدل های آماده که منطبق با نیاز داستان و فضای آن است هیچ مشکلی نداره ، چون هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میشه ، چه اصراری هست وقتی مدل مورد نظر وجود داره اون رو بسازی .
در مورد اون شخصیتی هم که در تاریکی بود قضیه رو لو نمیدم تا خودتون انیمیشن رو ببینید .
نقاط ضعفی که در مورد کار مطرح کردید کاملا وارد هست و به امید خدا در کارهای آتی اونا رو به حداقل خواهیم رساند .
واقعا ممنونم از نقدی که انجام دادید ، اگه چهارتا مثل شما تو مملکت باشن که ضعف کارها و قوت کارها رو بگن ، کارها روز به روز پیشرفت خواهند کرد .
با تشکر .
:rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
خوب این حرف هایی که من میخوام بزنم ممکنه به مزاج بعضی ها خوش نیاد

اول درمورد خود انیمیشن کمی با لینکین پارک موافقم. واقعا اون زامبی ( آدم خوار ) دقیقه 2:18 چی بود؟

به نسبت یک انیمیشن ایرانی خیلی خوب بود ولی رئال نبود. رئال صحنه یا انیمیشنی هست که اگر نشون کسی بدی متوجه نخواهد شد که این 3 دی هستش نه واقعی

در مورد ماهیت کار کاملا مزحک و خنده دار بود . حالا دلایلم رو میگم

دلایل به خاطر مسائل امنیتی و شست و شویی که انجام شده فقط برای خودم خطر داره پس حذف کردم.
مهران جان انشالا حقیقت رو یک روزی میفهمی و بعد میگی عجب چیزی گفت این علی تو مجید آنلاین.
 
آخرین ویرایش:

Mehran coyote

Well-Known Member
40 سال پیش هم میگفتن این جونا میخوان برن جنگ؟ یه مشت لاتو لوت الاف؟اره الان ادم وطن فروش زیاد شده ولی نه اینقدی که شما فکر میکنی.
فقط اینو بدون علی جان شما یه چیزی که داری میبینی، ارتش و سپاه ایران یه چیزه دیگه هستن، امریکا یا اسرائیل اگه جرات حمله داشت تا حالا 100 بار اینکارو کرده بود ولی به جاش جنگ نرم راه انداخته که تاحالا موفق بوده.
آمریکا بزرگترین ضربه ای که به ایران زده به غیر از تحریم ها اینه که با کانال های ماهواره ای ضد وطنی فکر و خلاقیت رو از جونا گرفتن تا فقط بشینیم حصرت بخوریم.
قضیه خیلی پیچیده تر از این حرفاست
تاپیک حیفه منحرف بشه، بحث رو ادامه ندید خواهشا بحثی بود تو یاهو کنفرانس بزارید.
یاعلی
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
ممنون بابات نقد پذیریتون ، خیلی خوشحال شدم !

به نظرم استفاده از مدل های آماده که منطبق با نیاز داستان و فضای آن است هیچ مشکلی نداره ، چون هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میشه ، چه اصراری هست وقتی مدل مورد نظر وجود داره اون رو بسازی .

در مورد این بحث من در دو انجمن چیزی نزدیک به 4 یا 5 صفحه بحث کردم که خوشبختانه قبول کردند .
برای شما خیلی مختصر توضیح میدم ... من دو دلیل اصلی دارم برای این حرفم :

- ما یک حسی درونمون داریم به اسم اماده خواهی ، که اگر پرورشش بدیم ، فاجعه رخ میده که الان هم تا حدودی رخ داده .
کار کشور های پیشرفته اینه که جنس رو بدن دست مردم و مردم دیگه فکر نکنن چجوری باید ساخت !
مثلا :
بار ها مشاهده میشه کسی میاد تو فروم میزنه ...
- نرم افزاری هست برام مدل کاراکتر بزنه ؟
- نرم افزاری هست اون اسکینش کنه ؟
- نرم افزاری هست خودکار برام تکستچرش کنه ...
- نرم افزاری هست اون رو برام انیمیت کنه !؟

یکی نیست بگه ، خوب الان دقیقا چیکار میکنی ؟؟؟ کلیک کردن !!!
این متاسفانه تو ایران خیلی رواج داره . دیگه این باعث میشه طرف سراغ مدلینگ و ... نره .

اما استثنا هم داریم که فقط ! در معماری هست ! که شما نمایی رو میبندید خوب نمیرید تمام ابجکت هارو مدل کنید که باز هم در این صورت ایرادی هست که در ادامه توضیح میدم .

- سبک و روح هنری : ما هنرمند هستیم و هنر از روح و شرایط ذهن عجیب شکل گرفته میشه . اگر دث متال گوش کنید یاد هجوم و اشفتگی میوفتید و اگر پیانو کلاسیک گوش بدید حس ارامش بهتون دست میده و این دقیقا
حسی هست که اون هنرمند داشته و به خوبی درون اثرش جا داده .
حالا ... وقتی ما یک کاری رو میزنیم ، خودمون رو در فضا حس میکنیم و طبق اون طراحی و کار میکنیم .
اما مشکل وقتی پیدا میشه که شما مبیرید از سایتی 10 تا مدل دانلود میکنید که هر کدوم متعلق به شخص متفاوتی هست ! و اینجاست که دیگه حس تو کار دیده نمیشه !
شما مثلا انیماتور و طراح نمو رو ببنید . خود ایشون میگفت با اینکه نه صدا پیشه بودم نه در واقعیت وجود داشت ، رفتار خودم 1 سال شبیه به نمو شده بود !
این فرد با تمام وجود رفته داخل حس هنری ، و این باعث میشه وقتی شما مثلا یک اثر کار زمستونی رو میبینید کاملا حس سرما بهتون دست میده !
پس اگر واقعا قصد دارید بیننده رو تحت تاثیر قرار بدید ، خودتون حتی کوچک ترین چیز هارو بسازید .

مثال دیگری هم هست ، شما نیاز نیست خیلی Detail بدید ، کار های پیکاسو و ... با سادگی تمام کاملا پیچیده بودند .
شما اگر به سه فرد یک صفحه سفید بدید و بهشون بگید یک نقطه بگذار ، هیچکدوم یکسان نیستیند چون هر کدوم حس و فکر دیگری دارند .


امیدوارم خوب توضیح داده باشم . :rose:
 

toyz

Member
سلام و خسته نباشید . صحنه های نبرد واقعا خوب دراومده و به کارهای خارجی نزدیک شده. بی تردید زحمت زیادی براش کشیده شده که باید خسته نباشید ِ دوباره گفت.تنها ایرادی که در کارتون دیدم پلانهای مربوط به گزارشگر زن بود که حرکتهاش بسیار ضعیف بود. فقط یک نکته رو باید اضافه کنم و اون هم اینکه من با واژه ی "انیمیشن رئال" مشکل دارم. اگه چیزی رئال باشه که دیگه انیمیشن نیست و اگر انیمیشن باشه دیگه رئال نیست. با این توضیح که هرچند گفته میشه انیمیشن یک "ژانر" نیست، اما ظرفیت های واقعی انیمیشن در فانتزی ظاهر میشه. وگرنه کارهایی مثل Pacific Rim و Transformers هم انیماتوری میشن. این کار یک کار ِ سه بعدی ِ خوب هست و یک انیمیشن ضعیف، از نظر من البته

پ.ن : راستی من احساس کردم کار Motion blur نداره. حیفه یه کاری در این ابعاد این افتکت ساده و تاثیر گذار رو نداشته باشه
با سلام و آرزوی تندرستی .
ایشاال... در کارهای بعدی تمام سعی خودمون رو میکنیم که حداقل ضعف ها رو داشته باشیم و همچنین از پیشنهادات خوب شما ممنونیم .
در مورد کلمه ( رئال ) هم بگم که اصلا هدف خودنمایی نبود و فقط خواستیم که یجورایی سبک کار رو معرفی کنیم وگرنه منظوری نداشتیم و در کل با شما موافقم .
غربی ها هم سال هاست که از انیمیشن های رئال و سینماتیک کوتاه در بازی هاشون و انیمیشن های کوتاه استفاده میکنن و بسیار هم فوق العاده میسازن و در کل هم فانتزی ساز داریم و هم رئال یا سینماتیک ساز و به هر دو قشر هم باید خسته نباشید گفت .
ممنون .:rose:
 

toyz

Member
خوب این حرف هایی که من میخوام بزنم ممکنه به مزاج بعضی ها خوش نیاد

اول درمورد خود انیمیشن کمی با لینکین پارک موافقم. واقعا اون زامبی ( آدم خوار ) دقیقه 2:18 چی بود؟

به نسبت یک انیمیشن ایرانی خیلی خوب بود ولی رئال نبود. رئال صحنه یا انیمیشنی هست که اگر نشون کسی بدی متوجه نخواهد شد که این 3 دی هستش نه واقعی

در مورد ماهیت کار کاملا مزحک و خنده دار بود . حالا دلایلم رو میگم

دلایل به خاطر مسائل امنیتی و شست و شویی که انجام شده فقط برای خودم خطر داره پس حذف کردم.
مهران جان انشالا حقیقت رو یک روزی میفهمی و بعد میگی عجب چیزی گفت این علی تو مجید آنلاین.
سلام شیخ جان ، اینقدر عصبانی نباش برادر ، ما مخلصتیم .
در مورد زامبی که در پست های قبلی اشاره کردم ، باید کار اصلی رو ببینید .
ممنون که کار یه مقدار واست جالب بود ، حقیقتا باعث افتخار ماست .
مسائل سیاسی هم اینجا جاش نیست ولی از همه ی دوستان عاجزانه خواهش دارم که تحقیق کنن ، همه چیز تو تاریخ هست .
ما کشوری هستیم که 8 سال بدون هیچ امکاناتی جلوی تمام دنیا ایستادیم و یک وجب از خاکمون رو به بیگانه ندادیم ، مادران ما فرزندانشون رو برای این مرز و بوم بی هیچ چشم داشتی فدا کردن .
تمامی ابر قدرت ها با هم متحد شدن تا کشور شیعه آقا ( صاحب الزمان عج ) رو کمر بشکنن که به خواست خدا و ایمان مردم نتونستن ، جنگی که در اواخرش فرانسه و صدام داشتن اورانیم غنی شده آماده میکردن که بمب اتم بریزن تو سر مردم مظلوم ما .
باز هم ممنون .
:rose:
 

toyz

Member
ممنون بابات نقد پذیریتون ، خیلی خوشحال شدم !



در مورد این بحث من در دو انجمن چیزی نزدیک به 4 یا 5 صفحه بحث کردم که خوشبختانه قبول کردند .
برای شما خیلی مختصر توضیح میدم ... من دو دلیل اصلی دارم برای این حرفم :

- ما یک حسی درونمون داریم به اسم اماده خواهی ، که اگر پرورشش بدیم ، فاجعه رخ میده که الان هم تا حدودی رخ داده .
کار کشور های پیشرفته اینه که جنس رو بدن دست مردم و مردم دیگه فکر نکنن چجوری باید ساخت !
مثلا :
بار ها مشاهده میشه کسی میاد تو فروم میزنه ...
- نرم افزاری هست برام مدل کاراکتر بزنه ؟
- نرم افزاری هست اون اسکینش کنه ؟
- نرم افزاری هست خودکار برام تکستچرش کنه ...
- نرم افزاری هست اون رو برام انیمیت کنه !؟

یکی نیست بگه ، خوب الان دقیقا چیکار میکنی ؟؟؟ کلیک کردن !!!
این متاسفانه تو ایران خیلی رواج داره . دیگه این باعث میشه طرف سراغ مدلینگ و ... نره .

اما استثنا هم داریم که فقط ! در معماری هست ! که شما نمایی رو میبندید خوب نمیرید تمام ابجکت هارو مدل کنید که باز هم در این صورت ایرادی هست که در ادامه توضیح میدم .

- سبک و روح هنری : ما هنرمند هستیم و هنر از روح و شرایط ذهن عجیب شکل گرفته میشه . اگر دث متال گوش کنید یاد هجوم و اشفتگی میوفتید و اگر پیانو کلاسیک گوش بدید حس ارامش بهتون دست میده و این دقیقا
حسی هست که اون هنرمند داشته و به خوبی درون اثرش جا داده .
حالا ... وقتی ما یک کاری رو میزنیم ، خودمون رو در فضا حس میکنیم و طبق اون طراحی و کار میکنیم .
اما مشکل وقتی پیدا میشه که شما مبیرید از سایتی 10 تا مدل دانلود میکنید که هر کدوم متعلق به شخص متفاوتی هست ! و اینجاست که دیگه حس تو کار دیده نمیشه !
شما مثلا انیماتور و طراح نمو رو ببنید . خود ایشون میگفت با اینکه نه صدا پیشه بودم نه در واقعیت وجود داشت ، رفتار خودم 1 سال شبیه به نمو شده بود !
این فرد با تمام وجود رفته داخل حس هنری ، و این باعث میشه وقتی شما مثلا یک اثر کار زمستونی رو میبینید کاملا حس سرما بهتون دست میده !
پس اگر واقعا قصد دارید بیننده رو تحت تاثیر قرار بدید ، خودتون حتی کوچک ترین چیز هارو بسازید .

مثال دیگری هم هست ، شما نیاز نیست خیلی Detail بدید ، کار های پیکاسو و ... با سادگی تمام کاملا پیچیده بودند .
شما اگر به سه فرد یک صفحه سفید بدید و بهشون بگید یک نقطه بگذار ، هیچکدوم یکسان نیستیند چون هر کدوم حس و فکر دیگری دارند .


امیدوارم خوب توضیح داده باشم . :rose:
من صد در صد با حرفای شما موافقم ، کاملا قبول دارم .
ولی اگر در سال 1390 یک گروه برای یک انیمیشن یا کار معماری میدان آزادی تهران رو بصورت رئال کامل مدل سازی کنن و در انیمیشن یا کار معماری خودشون استفاده کنن و در سال 1392 یک گروه دیگه یک انیمیشن رئال یا واقع گرا داره میسازه بخواد از میدان آزادی در کارش استفاده کنه و بدونه که قبلن این میدان توسط تیمی بصورت رئال و بسیار قوی ساخته شده و بعد از بررسی و ارزیابی مطمئن شوند کاملا با ماهیت و فضای کار آنها مطابقت داره چرا استفاده نکنه ، من در مورد کل مدل ها بحث نمیکنم و در مورد بعضی مدل ها حرف میزنم و راجع به کارهای رئال یا واقع گرا صحبت میکنم و بحث فانتزی که کاملا مجزا است .
یا مثلا هواپیمای F16 ، وقتی بصورت قوی قبلا ساخته شده چرا دوباره خودمون رو درگیرش کنیم . بجاش مثلا وقت و تمرکزمون رو میذاریم روی تجهزیات ایرانی .
مرسی .
:rose:
 
آخرین ویرایش:

Mandana

Active Member
کار خوبی شده.با کاراکتر ها خعلی مشکل داشتم به نظرم اصلن طبیعی نبودن.ولی مثلن بعضی قسمت ها کار قوی بود اما یهو یک کاراکتر رو نشون میداد و اون کاراکتر(مخصوصن اون مجری) خیلی توی ذوق میزد
صد البته منهم همیشه با مدل اماده مشکل داشتم ولی خوب یک اف 16 همیشه فرم ثابتی داره.مثل کاراکتر انسان نیست که همیشه بتونه طبیعی تر بشه.ولی ب نظرم حالا که خواستن وقت زیادی صرف مدلینگ اجسام نکنن کاش روی کاراکتر ها وقت بیشتری گذاشته میشد
موفق بباشین:rose:
 

toyz

Member
کار خوبی شده.با کاراکتر ها خعلی مشکل داشتم به نظرم اصلن طبیعی نبودن.ولی مثلن بعضی قسمت ها کار قوی بود اما یهو یک کاراکتر رو نشون میداد و اون کاراکتر(مخصوصن اون مجری) خیلی توی ذوق میزد
صد البته منهم همیشه با مدل اماده مشکل داشتم ولی خوب یک اف 16 همیشه فرم ثابتی داره.مثل کاراکتر انسان نیست که همیشه بتونه طبیعی تر بشه.ولی ب نظرم حالا که خواستن وقت زیادی صرف مدلینگ اجسام نکنن کاش روی کاراکتر ها وقت بیشتری گذاشته میشد
موفق بباشین:rose:
ممنون از لطف شما .
ما مدام در حال آزمایش و صحیح و خطا هستیم و تا رسیدن به کارکترهای باورپذیر این آزمایش ها را ادامه میدهیم و به امید خدا یه روزی ما هم مثل صاحب سبک های این هنر ، صنعت به شخصیت های قابل قبول خواهیم رسید .
بحث در پست های قبلی هم همین بود که لازم نیست مدل هایی که قبلا ساخته شدن رو دوباره بسازیم غیر از اینکه کیفیت قابل قبولی نداشته باشن یا با ماهیت کار در تضاد باشن .
با تشکر .
:rose:
 

maya_22

Well-Known Member
سلام کار خوبی بود به نظر من چون کارکترها که دوستانم اشاره کردند . نسبت به ویژوال افکت کمتر کار شده یا چون عمده داستان و فضاسازیها روی جنگهای توی اسمون بود زیادروش کار نشده بود نقطه قوت کار فضاسازی ها صحنه های نبرد هوایی ویژوال افکت قابل قبول منم به نظرم استفااده از مدل آماده هرچند درکل اشتباهه ولی اگر تو کار به داستان بخوره مشکلی نمیبینم
سکانسهای خوب و کارگردانی نیز از نقاط قوت کار هست
موضوعش را به نظرم میشد بهتر کار کرد داستان میشد قویتر باشه و
در کل تبریک میگم اینجورکارها حتما باید ساخته بشه حتی اگه فقط مدلای آماده توش استفاده بشه و باید با داستان قوی و سناریو خوب تاثیر گزار باشیم نه فقط کارهای نطامی
که کارهای فانتزی اما با کیفیت و خوب
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. انشاله به زودی بخش متخصص ها برای تاپ گالری فعال میشه. نمره من به این کار 10 از 10 هست
پیشنهاد برای تاپ گالری
 

toyz

Member
سلام کار خوبی بود به نظر من چون کارکترها که دوستانم اشاره کردند . نسبت به ویژوال افکت کمتر کار شده یا چون عمده داستان و فضاسازیها روی جنگهای توی اسمون بود زیادروش کار نشده بود نقطه قوت کار فضاسازی ها صحنه های نبرد هوایی ویژوال افکت قابل قبول منم به نظرم استفااده از مدل آماده هرچند درکل اشتباهه ولی اگر تو کار به داستان بخوره مشکلی نمیبینم
سکانسهای خوب و کارگردانی نیز از نقاط قوت کار هست
موضوعش را به نظرم میشد بهتر کار کرد داستان میشد قویتر باشه و
در کل تبریک میگم اینجورکارها حتما باید ساخته بشه حتی اگه فقط مدلای آماده توش استفاده بشه و باید با داستان قوی و سناریو خوب تاثیر گزار باشیم نه فقط کارهای نطامی
که کارهای فانتزی اما با کیفیت و خوب
موفق باشید
خیلی متشکرم از شما .
به فرموده شما که ما باهاش بسیار موافقیم ، کارهای اینچنینی حتما باید ساخته بشه که در مقابل هجمه جهانی بتونیم حرفی داشته باشیم و در آینده با ورود هنرمندان بیشتری کارهایی به مراتب قوی تر در این زمینه ارائه بدیم .
:rose:
 

toyz

Member
سلام. انشاله به زودی بخش متخصص ها برای تاپ گالری فعال میشه. نمره من به این کار 10 از 10 هست
پیشنهاد برای تاپ گالری
سلام عارف جان ، واقعا خوشحالم که کار رو دوست داشتی .
ایشاال... به زودی کارهای تاپ گالری هم انجام بشه و راه اندازی بشه و کارهای عزیزان رو اونجا هم ببینیم .
ممنون .
:rose:
 

mohammad moeini

Active Member
سلام
احسنت دارین
واقعا کارتون عالی بود
:paint:
براتون آرزوی توفیقات روز افزون دارم
:rose:
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
اجازه هست من از این کار خوشم نیاد ؟ کلاْ با داستان فیلم مشکل دارم ( چون کلاْ ضد جنگم )
 

جدیدترین ارسال ها

بالا