انواع مدل شومیز برای ست کردن با شلوار جین زنانه

padmira

New Member
1723713229282.jpg


انواع مدل شومیز زنانه برای ست کردن با شلوار جین زنانه از شومیز مجلسی فری سایز تا شومیز یقه هفت را باید بدانید با چه نوع شلوار لی ست کنید. درست است که جذاب ترین آیتمی که می‌توان با یک شومیز زنانه ست کرد، چیزی نیست جز یک شلوار جین. این کلاسیک ترین و در عین حال مینیمال ترین استایلی است که می توانید برای خودتان دست و پا کنید. استایلی که بدون شک بی‌رقیب ترین استایل در بین بانوان جمع خواهد بود. اما این هنر شماست که چه نوع شومیزی را چگونه با شلوار جین ست کنید. هر نوع ترکیبی را نمی‌توان ترکیب برنده دانست! پس خوب حواس‌تان را جمع کنید و در ادامه با ما همراه شوید تا رمز و رازهای خرید شومیز و ست کردن انواع مدل شومیز با شلوار جین زنانه را به شما بگوییم.

شومیز مجلسی فری سایز و شلوار جین اسکینی؛ ترکیب همیشه برنده!​

مبادا شومیز مجلسی زنانه فری سایز را با شلوار جین بگ بپوشید! یکی از اصول ست کردن شومیزهای فری سایز و لش، این است که آن ها را با شلوار جین های اسکینی به تن کنید. اغلب شومیزهای مجلسی دارای سبک آزاد و رها هستند. به همین دلیل بهتر است برای ست کردن آن ها به شکل اصولی، از شلوار جین جذب استفاده کنید تا زیبایی شومیز هر چه بهتر خودش را نشان دهد. پوشیدن کفش اسپرت یا پاشنه دار هر دو گزینه های خوبی برای این استایل هستند.

شومیز یقه کراواتی و شلوار جین زنانه چطور است؟!​

یکی از زیباترین استایل های مجلسی که می توان با شومیز دخترانه آن را رقم زد، استایلی است که در آن از شومیز یقه کراواتی استفاده کرده باشید. شومیزهای یقه کراواتی به قدری کلاسیک، شیک و دلربا هستند که استایل و تیپ شما را حسابی مجلسی تر می کنند. قسمت پایین این شومیزها را باید درون شلوار قرار دهید تا زیبایی آن ها به خوبی دیده شود.

آیا شومیز لی برای ست شدن با شلوار جین مناسب است؟​

چه چیز بهتر از اینکه شومیز جین را با یک شلوار جین ست کنید؟! معرکه تر از این ست هم سراغ دارید؟ شما می توانید شومیز زنانه جین را با یک شلوار جین غیر همرنگ ست نمایید. اگر این شومیز جین دارای گلدوزی باشد و یا طرح های مینیمال و فانتزی روی آن کار شده باشد، زیبایی استایل شما دوچندان خواهد شد. شما می توانید این مدل شومیز را برای مهمانی های خودمانی و دوستانه به تن کنید.

1723713202994.jpg


شومیز یقه هفت؛ خوراک بانوان خوش پوش​

اگر قصد خرید شومیز زنانه برای مهمانی و دورهمی را دارید و می خواهید این شومیز را با یک شلوار جین ست کنید، شومیز یقه هفت تیر خلاص است! شومیزهای یقه هفت دارای ظاهری مدرن هستند. در این شومیزها از یقه های آهاری و خرگوشی خبری نیست و همه چیز ساده برگزار شده است. هفتی بودن یقه این شومیزها سادگی خاصی به آن ها بخشیده که در کنار سادگی شلوار جین، جذابیت استایل شما را دوچندان می کند.

شومیز مجلسی طرح دار؛ انتخابی برای بانوان ظریف پسند و خوش سلیقه​

شومیزهای مجلسی طرح دار باب سلیقه هر کسی نیستند. اما اگر جزو کسانی هستید که شومیز مجلسی طرح دار را با شلوار جین زنانه ست می کنید، باید لقب خوش سلیقه ترین را به شما بدهیم. شومیزهای طرح دار از نوع مینیمال این روزها زیاد مد شده اند. شومیزهایی که طرح چند گل به صورت پراکنده روی آن ها چاپ یا گلدوزی شده و یا حتی شومیزهایی که دارای طرح های هندسی زیبا هستند. شما می توانید این شومیزها را با شلوار لی آبی زنانه ست کنید و یک هارمونی زیبا در استایل تان بسازید.

شومیز یقه پلیسه و شلوار جین؛ استایل مورد علاقه تینیجرها​

تینیجرها معمولا به استایل های خاص علاقه بیشتری دارند. آن ها می خواهند متفاوت باشند و در هر جمعی بدرخشند. بنابراین توصیه ای که برای این دسته از افراد داریم، خرید شومیز یقه پلیسه است. این شومیزها با شلوار جین به زیبایی ست می شوند. طراحی کار شده در قسمت یقه این شومیز در کنار سادگی و خاص بودن شلوار جین، استایل شما را پر زرق و برق نشان می دهد.

شومیز آستین پفی و شلوار جین اسکینی؛ بی رقیب ترین ست پینترستی​

آستین های پفی در شومیز زنانه این روزها حسابی مد شده است. گویی مد امروز به دهه های گذشته فلش بک زده باشد. اگر می خواهید یک استایل پینترستی و بی رقیب داشته باشید این ست را امتحان کنید؛ شومیز آستین پفی و شلوار جین اسکینی. آستین های پف دار و پر حجم این شومیز به شما اجازه پوشیدن شلوار بگ را نمی دهند. حتی پوشیدن شلوار جین مام استایل نیز گزینه چندان خوبی نیست. بهترین شلوارهای جین برای ست کردن با این مدل شومیز، شلوار جین اسکینی و یا شلوار جین دمپا گشاد هستند. توصیه ما به شما شلوار جین اسکینی با یک جفت کفش عروسکی است.

با شومیز پشت باز و شلوار جین مثل ستاره بدرخشید​

اگر می خواهید درخشان ترین استایل را در مهمانی داشته باشید یک شومیز پشت باز را با یک شلوار جین ساده ست کنید. این استایل غوغا به پا می کند. شومیزهای پشت باز برای مهمانی های تابستانه عالی هستند. اگر نمی دانید این شومیزها را با چه چیز باید ست کنید جای نگرانی نیست. یک شلوار جین ساده کافیست. شلوار جین جذب زیباترین استایل را با این شومیز رقم می زند.

1723713214477.jpg


شومیز مجلسی حریر برای تابستان​

اگر می خواهید به یک مهمانی در فصل تابستان بروید، ست کردن شومیز حریر و شلوار جین را فراموش نکنید. به ویژه اگر شومیز حریر شما از نوع فری سایز و گشاد است. اینگونه می توانید قسمت پایینی شومیز را روی شلوار بیندازید و یا نیمی از آن را درون شلوارتان قرار دهید و نیم دیگر را روی شلوار بیندازید. همچنین می توانید بخش های پایینی شومیز را دور کمرتان گره بزنید. چنین استایلی با یک شلوار جین جذب یا شلوار جین مام فیت کولاک به پا می کند. شومیزهای حریر ساده و طرح دار هر دو گزینه های مناسبی برای مهمانی های تابستانی هستند.

شومیز زنانه گیپور و شلوار جین​

شومیزهای گیپور گزینه خوبی برای بانوان پا به سن گذاشته هستند. هر چند که این روزها جوانان نیز علاقه زیادی به این مدل شومیزها پیدا کرده اند و محدودیت های سنی برداشته شده است. اگر می خواهید شومیز گیپور را با شلوار جین ست کنید بهتر است سراغ شومیزهایی بروید که گیپور در بخش آستین ها یا یقه و سینه کار شده است. اینگونه جلوه شومیز در کنار شلوار جین بیشتر خواهد شد. شومیزهای گیپور دارای جزئیات زیادی هستند بنابراین بهتر است آن ها را با شلوار جین ساده بپوشید.

شومیز توپ توپی و شلوار جین؛ یک استایل فانتزی​

اگر می خواهید یک استایل فانتزی با شومیز زنانه داشته باشید، بهتر است سراغ شومیز مجلسی توپ توپی بروید که با شلوار جین معرکه می شود. شومیزهای توپ توپی دارای طرح بامزه ای هستند و استایل شما را فانتزی نشان می دهند. این شومیزها در انواع رنگ ها تولید می شوند و دارای توپ های بزرگ و کوچک هستند. بنابراین می توانید بنا به سلیقه تان یکی از آن ها را انتخاب کنید و با یک شلوار جین ست نمایید. این مدل شومیزها را می توانید در جنس حریر، کتان، پوپلین و لینن خریداری کنید.

شومیزهای چهارخانه؛ خوراک پاییز و زمستان​

اگر دنبال یک شومیز برای فصل پاییز و تابستان هستید که بتوانید آن را با شلوار جین ست کنید، شومیزهای چهارخانه عالی هستند. این مدل شومیزها برای فصل تابستان نیز تولید می شوند با این حال مدل های پشمی آن ها طرفداران زیادی دارند و در فصل های سرد فروش بیشتری دارند. شما می توانید شومیزهای چهارخانه را با شلوار جین آبی و زغالی ست کنید. بخش پایین این شومیز را می توانید بسته به سایز و اندازه شومیز درون شلوار قرار دهید.

انتخاب شومیز اسپرت؛ یک انتخاب طلایی!​

اگر می خواهید زیباترین استایل اسپرت اما مجلسی را داشته باشید فقط به یک شومیز اسپرت و یک شلوار لی آبی رنگ نیاز دارید. شومیز اسپرت شما بهتر است از نوع دکمه دار و بیسیک باشد. تک رنگ بودن شومیز تاثیر زیادی در جذابیت بیشتر تیپ شما خواهد داشت. این مدل استایل را می توانید برای پیاده روی، دورهمی های دوستانه و مهمانی های دخترانه و ساده انتخاب کنید. شومیزهای اسپرت اغلب مورد پسند نوجوان ها و جوان ها قرار دارند. شما می توانید از اکسسوری های خاص روی این شومیزها استفاده کنید تا جذابیت آن ها بیشتر و بیشتر شود.

کلام پایانی

انواع مختلفی از شومیزهای مجلسی زنانه در بازار وجود دارد که می توانید آن ها را برای ست کردن با شلوار جین انتخاب کنید. همه چیز بستگی به سلیقه شخصی شما و استایل تان دارد. به طور کلی شومیزها قابلیت ست شدن با شلوار جین را دارند اما مهم است که از چه مدل شلوار جین برای این ست استفاده می کنید تا درخشش استایل شما دوچندان شود. مجموعه پادمیرا به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش شومیز زنانه مجلسی در گرگان، تنوع بینظیری از انواع شومیزها را برای شما بانوان خوش پوش و شیک فراهم آورده است. برای خرید شومیز زنانه می توانید به سایت فروشگاه لباس پادمیرا مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا