انتخاب اسم دخترانه

Mani joon

New Member
زمانی که می خواهید اسمی برای فرزند دختتر خود انتخاب کنید، ممکن است مواردی را مدنظر داشته باشید که بر مبنای آن اسم انتخاب کنید، مثلا اسم دختر سنگین و رنگین یا اسم دلنشین دختر را مد نظر داشته باشید، حتی ممکن است که مدنظر داشته باشید اسمی که انتخاب می کنید جزو کم تکرارترین اسم دختر و زیباترین و باکلاس ترین اسم دختر باشد. البته شما می توانید اسامی را براسا سال نیز جست و جو کنید مثلا جدیدترین اسم دختر 1401که می تواند اسم دختر خاص و تک باشد.
 

shirin56

New Member
تعدادی از دانشگاه‌های ترکیه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران تایید شده‌اند. این دانشگاه‌ها به دانشجوان ایرانی اجازه می‌دهند تا به عنوان دانشجوهای خارجی در آنجا تحصیل کنند و مدارک تحصیلی را به تأیید وزارت علوم ایران برسانند.
مهاجرت کاری به ترکیه مهاجرت به ترکیه
هر ساله، لیست دانشگاه‌های مورد تایید توسط وزارت علوم ایران ممکن است تغییر کند، بنابراین بهترین روش برای کسب اطلاعات به‌روز از دفتر پذیرش دانشگاه‌ها در ایران است. همچنین می‌توانید به وب‌سایت وزارت علوم ایران مراجعه کنید تا لیست دانشگاه‌های تایید شده را دریافت کنید و با آنها تماس بگیرید.

قبل از تصمیم‌گیری برای تحصیل در یک دانشگاه ترکیه، مطمئن شوید که دانشگاه مورد نظر در لیست دانشگاه‌های تایید شده توسط وزارت علوم ایران قرار دارد تا مشکلات مربوط به ترجمه مدارک و اعتراف به مدارک تحصیلی شما کاهش یابد. همچنین، درخواست و اطلاعات بیشتر را از سفارتخانه یا کنسولگری ترکیه در ایران نیز می‌توانید دریافت کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا