انبار آب شنگولی

shayanboy

Active Member
جالب شده به نوبه خودش . :wink:
اما اون ته سالن به نظر جالب نمیاد و از طرحت خارج از گوده . انگار اون ته پرت گاهی چیزیه .
می تونستی اون ته رو دیوار کنی . :wink: کف خاک زمین هم طبیعی تر می شد بهتر بود
به هر حال موفق باشی .

شایان
 

HòóK

Member
خيلي باحاله! مخصوصا اسمش! Vاستي اين مربوط به کدوم بازي ميشه؟ (البته فضولي نباشه! :d )
 

1835ali

Well-Known Member
بشکه ها رو دوست دارم ولی متریال کف و دیوارت خیلی مصنوعی .
موفق باشی

متریال کف چشم تغییر ش می دم البته این متریال کف دقیقا این همون شکلی که توی ذهنم بود گذاشتم ولی راجع به دیوار نمی دونم کجاش مشکل داره میشه بیشتر توضیح بدی ؟


جالب شده به نوبه خودش . :wink:
اما اون ته سالن به نظر جالب نمیاد و از طرحت خارج از گوده . انگار اون ته پرت گاهی چیزیه .
می تونستی اون ته رو دیوار کنی . :wink: کف خاک زمین هم طبیعی تر می شد بهتر بود
به هر حال موفق باشی .

شایان

شایان جان لطف داری
اون ته قرار بود پله باشه بره بالا بعد گفتم بهتر چراغ خاموش باشه
برای کف هم چشب تغییرش می دم


خيلي باحاله! مخصوصا اسمش! Vاستي اين مربوط به کدوم بازي ميشه؟ (البته فضولي نباشه! :d )

ممنون
call of duty 4 اون مرحله که باید از انبار رد شه البته دقیقاً اون شکلی نیست توی اون بازی کانتینر های مربع شکل بود ولی اینجا بشکه
 
کار جالبیه به خصوص که این آبشنگولی تکه کلام ما هم هست باهاش حال کردم.
اینی که میخوام بگم مشکل فنی نیست فقط یه نظر شخصی واسه جذاب شدن کاره و اون اینه که اون ته راه رو اگر یه در باز باشه که نور اومده باشه داخل و از glare تو منتال ری استفاده کنی خیلی جالب میشه.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
1835ali جان کارت خیلی جالب شده مخصوصا اون بشکه ها و تکسچر دیوار. ولی بین اون دیوار جدا کننده و دیوار اصلی و سقف یه شکاف کوچولوی سیاه است. متریال زمین و سقف هم زیاد جالب نشده. به جای اون لامپ ها هم یه چند تا لامپ کم مصرف بذار خواهشا.
 

1835ali

Well-Known Member
1835ali جان کارت خیلی جالب شده مخصوصا اون بشکه ها و تکسچر دیوار. ولی بین اون دیوار جدا کننده و دیوار اصلی و سقف یه شکاف کوچولوی سیاه است. متریال زمین و سقف هم زیاد جالب نشده. به جای اون لامپ ها هم یه چند تا لامپ کم مصرف بذار خواهشا.

شما لطف داری
در مورد فاصله هم ، باور می کنی بعد از اینکه توی سایت گذاشتم دیدمش ؟
چشم اون رو هم با تغییر تکسچر توی رندر بعدی درست می کنم
لامپ کم مصرف ؟ داداش برق دولتی دارم حالشو میبرم :lol::D

کار جالبیه به خصوص که این آبشنگولی تکه کلام ما هم هست باهاش حال کردم.
اینی که میخوام بگم مشکل فنی نیست فقط یه نظر شخصی واسه جذاب شدن کاره و اون اینه که اون ته راه رو اگر یه در باز باشه که نور اومده باشه داخل و از glare تو منتال ری استفاده کنی خیلی جالب میشه.

ممنون می دونی چیه تیتان جان من برای این این کارو زدم که فقط از نور های غیر طبیعی مثل لامپ برای روشنایی استفاده کنم و از GI استفاده نکنم توی کار قبلی هم اسرار م بر این بود ولی پیشنهاد شما هم خیلی خوبه مثل حالت ورودی داره که پشتش بندره
این glare رو نمی دونم چیه ؟میشه بیشتر توضیح بدی ؟
 

Mandana

Active Member
بجز متریاله زمین اش عاشقه بقیه اش شدم ^.^ خعلی جالب شده دوست جان
4 تا ستاره میدم بخاطره همه چیزه خوشگلش.اون یه ستاره هم بخاطره زمینش کم می کنم :سوت:
موفق بباشی:rose:
 

1835ali

Well-Known Member
این متریال زمین و اون سیاهی ور امروز عوض می کنم و پست رو ویرایش می کنم اینجوری پیش بره آقا مجید میاد و به ما تیکه می ندازه:lol:
 

1835ali

Well-Known Member
داش ممد ممنون لطف داری زمان رندرش رو والا یادم نیست ولی فکر کنم حدود 10 دقیقه ای شد
سیستمم هم cpu 6000 ram 2 gb

پست اول با پیشنهاد دوستان برای تغییر ویرایش شد
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
سلام
یکمی پولیگونایز شده کارت
یکی هم رزولوشن تکسچرات کمه به نظرم

یکمی هم نیاز به dof هست روی کار هات

موفق باشی
 

1835ali

Well-Known Member
سلام
یکمی پولیگونایز شده کارت
یکی هم رزولوشن تکسچرات کمه به نظرم

یکمی هم نیاز به dof هست روی کار هات

موفق باشی

پولیگونایز یعنی چی ؟ یعنی خیلی مدلها خشکه ؟ اگه منظورت اینه فرخ جون که فکر کنم اینقدر ها هم بنظر نمی آد

رزلوشن تکستچر ها هم باور کن هر کدوم حد اقل 7.30 مگ حجم دارن 1600* 1600
 

Farrokh

Active Member
من یه بار دیگه کارت رو نیگا کردم

اون طاق ئه اولی سمت چپش پلیگونایز شده (یعنی پلی های کمی داره)(در نتیجه یه منحنی نرم نیست و پله پله هست )

تکسچر هات هم رزولوشنشون خوبه

پس احتمالا تنظیمات رندرت و شاید هم رزولوشن رندرت ایراد کاره


یه نکته ی دیگه توی نور پردازی این کارت در نظر می گرفتی بهتر بود

اگر چند تا از لامپ ها خاموش باشند خیلی پخته تره تا اینکه تو انباری عروسی باشه

ضمنا با اسم تاپیکت هم حال کردم
ایول

موفق باشی
 

amin2001

Active Member
خیلی باحاله
ولی هر چه از نزدیک دوربین به دور تر میریم کار مصنوعی میشه

یاد بازی های جنگی افتادم :دی

موفق باشی :rose:
 

1835ali

Well-Known Member
من یه بار دیگه کارت رو نیگا کردم

اون طاق ئه اولی سمت چپش پلیگونایز شده (یعنی پلی های کمی داره)(در نتیجه یه منحنی نرم نیست و پله پله هست )

تکسچر هات هم رزولوشنشون خوبه

پس احتمالا تنظیمات رندرت و شاید هم رزولوشن رندرت ایراد کاره


یه نکته ی دیگه توی نور پردازی این کارت در نظر می گرفتی بهتر بود

اگر چند تا از لامپ ها خاموش باشند خیلی پخته تره تا اینکه تو انباری عروسی باشه

ضمنا با اسم تاپیکت هم حال کردم
ایول

موفق باشی

در مورد طاق آره درسته نمی دونم چرا اینجوری شده سعی می کنم درستش کنم

در مورد تکستچر هم نمی دونم دقیقا چشه تنظیمات رندر هم تقریباً خوبه مثلاً anti aliasing رو 0 و 2 گذاشتم که عموماً توی اکثر کار های production هم همین رو قرار می دن raytracing هم بالاست frame buffer هم rgba (float ) 8*32 و کیفیت عکس هم 1200 full screen هستش چیز دیگه ای که برای کیفیت باشه به نظرم نمی رسه میشه توجیه م کنی تا بتونم درستش کنم

در مورد نور پردازی هم اور کن می خواستم این کارو بکنم نمی دونم چرا یادم رفت الان که شما گفتی یادم افتاد
 
ببخشيد كه بازم سر gi گير مي دم.
همين صحنه رو سعي كن با gi رندر بگيري.مطمئنم با اين تغيير كوچك شگفت زده ميشي .
ايده ات هم خيلي جالبه همچنين بقيه چيزا.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا