اموزش برخورد توپ با زمین با استفاده از رکتور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

nvshparia

Member
دوستان اگه کسی بلده خیلی ساده اموزش برخورد توپ با زمین رو با استفاده از رکتور توضیح بده
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
یه rigid body بساز و زمین و توپ رو بهش معرفی کن، جسم زمین رو انتخاب کن و توی تنظیمات reactor از پنل utility گزینه ی concave mesh رو انتخاب کن و simulate کن. (اونجوری که یادم بود گفتم،امیدوارم اشتباه نکرده باشم.) دیگه جدیدا از mass fx و rayfire استفاده میکنن، reactor حذف شد.
 

nvshparia

Member
ولی من یادمه از soft body برای توپ استفاده می کردم میشه یه مثالی بگید که از سافت بادی استفاده کنم. یه مثال هم بگید که توپ وقتی به زمین برخورد میکنه دوباره بره هوا و دوباره بوخوره زمین همین جوری ادامه داشته باشه تا توپ سرعتش کم شه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا