اعمال turbo smooth بعد از اعمال skin و ریگ بندی

benyamin_pc

Well-Known Member
سلام دوستان , یک کاراکتر ریگ بندی کردم و اسکین دادم و انیمیت کردم حالا fbx ذخیره کردم و بعد از مدتی بازش کردم تو مکس و حالا میخام رو مش زیر اسکین یه توربو اسموس بندازم اما موقع سیو کردن به شکل fbx میگه نمیشه مدیفایی روی اسکین بندازی
 

nc_hamid

Member
سلام
می خواین یک توربو اسکین زیر مدیفایر اسکین بندازین یا بالای اون؟
من این کاری که گفتین رو تست کردم Error نداد . اگه می شه عکس یا فایل رو بگذارین.
 

benyamin_pc

Well-Known Member
یک کاراکتر دارم که ریگ بندی کردم و اسکین دادم و fbx ذخیره کردم , حالا fbx تو مکس میارم و چون کاراکترم نرم نیست یه توربو اسموس میندازم روش و fbx میرم ذخیره کنم و میگه هیچ مدیفایری روی اسکین ننداز !
 

benyamin_pc

Well-Known Member
اگه توربو اسموسو بکشم بندازم زیر اسکین تو خروجی اسموس اعمال میشه اما انیمیتم مشکل دار میشه مثلا در حین حرکت یه جاهائیش توهم میره و بهم میچسبه
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
مشکل از توپولوژی مدل و اسکینه. اول Smooth رو انجام بدید و اسکین رو ویرایش کنید یا توپولوژی رو درست کنید.
 

nc_hamid

Member
می تونی از Skin-wrap استفاه کنی . مش Low Poly رو کپی کن Skin رو حذف کن . بهش Turbo بده . بعد Convert To Poly کن . تو مرحله بعد بهش Skin-Wrap بده . مش رو دقیقا با مش اولیه Set کن و توی لیست Skin-Wrap مش قدیمی رو بده . با پارامتر ها بازی کن تا نتایج درست در بیاد . در نهایت می تونی convertoskin بزنی و مش قدیمی رو هم پاک کنی .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا