اطلاعیه بسیار مهم درباره رونمایی از هاست ابری میزبان فا

mb.beutiful

New Member
چرا تصمیم گرفتیم از هاست ابری میزبان فا رونمایی کنیم؟
افزایش روز افزون استقبال از سرویس های میزبان فا: تعداد کاربرانمون روز به روز افزایش داشت و برای اینکه همیشه سعی داشتیم بالاترین کیفیت و سرعت رو داشته باشیم باید از این نوع هاست استفاده می کردیم.
نیاز به زیر ساخت قوی مطابق با تکنولوژی روز دنیا: نیاز به وجود زیر ساخت و تکنولوژی برای اینکه بتونیم سریع تر سرویس های با کیفیت به مشتریان ارائه بدیم و این اصلی ترین دلیل ارائه سرویس های هاست ابری میزبان فا به مشتریان عزیز بود.
نیاز به پایداری 100 درصدی وب سایت های اینترنتی: با افزایش شهرت میزبان فا و مراجعه کاربران حرفه ای مجبور بودیم سرویسی ارائه بدیم که پایداری رو به 100 درصد برسونه.
نیاز به زیرساخت قوی و مستحکم: یکی از نیازهای اصلی کسب و کارهای آنلاین ایرانی مثل فروشگاه های آنلاین یا کلاس های آنلاین به یک زیرساخت مستحکم و قوی هست که هاست ابری این امکان رو براشون فراهم می کنه.
افزودن قابلیت ارتقاء لحظه ای در سرویس های میزبانی وب: خیلی جالبه که بدونید با هاست ابری شرکت و کسب و کارهایی که در حال توسعه هستند هر لحظه که تمایل داشته باشن می تونن سرویس خودشون رو ارتفاء بدن.
افزایش پایداری و تاثیر مثیبت روی سئوی سایت: همون طور که می دونید میزان آپتایم یا پایداری تاثیر مستقیمی روی سئو سایت داره با توجه به اینکه آپتایم سرویس های هاست ابری ۱۰۰ درصد هست و قطعیشون صفره پس در دراز مدت تاثیر فوق العاده ای مثبتی برای سئو سایت خواهند داشت.
امنیت بسیار بالا در برابر حملات DDOS: نیاز به زیر ساختی جهت میزبانی وب سایت های ایرانی با امنیت بسیار بالا به گونه ای که هیچگونه حملات دیداسی متوجه این سرویس ها نباشه.
بازگردانی بکاپ در لحظه و بکاپ گیری های دقیق تر: بهبود خدمات پس از فروش برای مشتریان مثل بازگردانی بکاپ کاربر در لحظه و همچنین بکاپ گیری های بسیار دقیق تری در نظر گرفته شده که موجب تسهیل امور و مانع از دست رفتن اطلاعات میشه.
بهبود کیفیت سرویس ها و جلب رضایت مشتریان: اصلی ترین دلیل رونمایی و ارائه سرویس هاست ابری میزبان فا این بوده که کیفیت سرویس ها به طور فوق العاده شگفت انگیزی متحول بشه و سرویسی ارائه بشه که چه از لحلاظ زیرساخت چه فنی و کیفی با تمام سرویس هایی که دیدید متفاوت باشه قطع به یقیین کاربران حرفه ای متوجه این زیرساخت و تکنولوژی هستند.
1- چرا به سمت سرویس هاست ابری حرکت می کنیم؟
اولین موضوع اینه که چرا داریم به سمت زیرساخت ابری میریم؟ با توجه به افزایش روز افزون تعداد مشتریان شرکت، وبسمترهای زیادی به خاطر کیفیت و خدمات عالی میزبان فا به سمت ما جذب میشن پس نیاز پیدا کردیم که در خصوص توسعه نرم افزاری، سخت افزاری و کیفی اقدام کنیم و با سرعت خیلی بیشتری سرویس دهی کنیم و سریع تر زیرساخت ها رو توسعه بدیم. برای اینکه تصمیم داریم زیرساخت و کیفیت سرویس ها رو بهبود بدیم تا بتونیم در سطح بسیار بالاتری با حفظ و بهبود کیفیت اکانتینگ کنیم مجبور شدیم که به سمت زیرساخت ابری بریم و کیفیت خدمات رو به عالی ترین درجه ممکن خودش برسونیم.
2- وسعت این پروژه و سخت افزارهای مورد استفاده چگونه است؟
سوال بعدی در مورد پروژه اینه که وسعت پروژه هاست ابری ما به چه صورت است؟ قبل از هر چیزی باید بگوییم که پروژه هاست ابری میزبان فا میشه گفت واقعی ترین پروژه هاست ابری داخل ایران محسوب میشه پروژه بسیار وسیعی در این حد که بیش از 10 رک به هم متصل و از چندین مسیر شبکه ای متفاوت و بیش از 200 سرور و سوئیچ ها و روترهای بسیار قوی که به هم متصل میشن، تشکیل شده.

CLOUD-HOST-768x384.jpg


از سخت افزارهای بسیار عالی و سطح بالا یعنی آخرین تکنولوژی های سخت افزاری استفاده شده. موارد زیر از جمله سخت افزارهایی هستند که در پروژه بزرگ هاست ابری میزبان فا استفاده میشه و نتیجه و کیفیت و سرعت بسیار عالی خواهد بود که به مشتریان خودمون ارائه می کنیم.
استفاده از سوئیچ های Nexus با پورت های شبکه ای فیبر 10 گیگا بیتی که با همدیگه مجموع میشن و قدرتشون جمع میشه.
استفاده از فایروال های سخت افزاری بسیار قدرتمند
روترها
استفاده از سرورهای نسل 9 HP
استفاده از CPU های ورژن بالا
استفاده از رم های DDR4
استفاده از هاردهای SSD با سرعت خواندن و نوشتن بیش از 5500 مگابایت در ثانیه

server-ram-768x576.jpg



منبع : میزبان فا
 

hamidhamidi028

New Member
هاست هاشون واقا عالی بود. من اون زمان که توی بخش سایت برد مشهد بودم دو بار تیکت زدم زیر پنج دقیقه جواب منو داده بودن که هیچ وقت این پشتیبانی رو یادم نمیره:)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا