vid.services
New Member
اول از همه باید ببینیم که مخاطبان هدف ما بیشتر در کدوم یک از شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند که این اصلی ترین گام در سوشال مدیا مارکتینگ است.
اگه این کار رو درست انجام ندیم و تحقیق نکنیم، تمامی تلاشمون برای تولید محتوا رو ریختیم تووی سطل آشغال!
مثلا اگه تخصص شما در زمینه زیبایی است، اشتباه ترین کار اینه که پلتفرمی رو انتخاب کنید که قدرت اصلیش بر روی صدا و یا متن باشه.
چون کسانی که دنبال محصولات یا آموزش زیبایی هستند، بیشتر دوست دارند تماشا کنند!
یا برعکس؛
اگر مخاطب هدف شما راننده ها باشند، سوشال مدیا هایی که بر پایه صدا و پادکست هستند بهترین گزینه برای شما هستند.
پس شبکه اجتماعی مناسب رو انتخاب کن.
اگه این کار رو درست انجام ندیم و تحقیق نکنیم، تمامی تلاشمون برای تولید محتوا رو ریختیم تووی سطل آشغال!
مثلا اگه تخصص شما در زمینه زیبایی است، اشتباه ترین کار اینه که پلتفرمی رو انتخاب کنید که قدرت اصلیش بر روی صدا و یا متن باشه.
چون کسانی که دنبال محصولات یا آموزش زیبایی هستند، بیشتر دوست دارند تماشا کنند!
یا برعکس؛
اگر مخاطب هدف شما راننده ها باشند، سوشال مدیا هایی که بر پایه صدا و پادکست هستند بهترین گزینه برای شما هستند.
پس شبکه اجتماعی مناسب رو انتخاب کن.