بی بی کد اشپز خانه

1.jpg

دوستان این کارو دیشب رندر گرفتم
کابینت ها.ارک مدل شده اما بقیه ابجکت هستن
عکس پشت شیشه ها هم دقیقا مربوط به همون ساختمون هستش که وقتی برای اندازه گیری رفته بودم با گوشی عکس پاناروما انداختم و ازش استفاده کردم
:wink:
 

mgh-max

کاربر فعال
نور دهی متعادل تر بشه ازاینم قشنگ تر بشه
منظورم اینه دم پنجره خیلی روشنه ولی تویاتاق زیر میز خام به نظرمیاد
این اوربرات شدن بعضی جاها مثل ظروف روی میز باعث شده خودشون خوب نشون ندن
همینطورکف باید سایز تکسچر کوچیک تر در نظرمی گرفتی
متریالا اراد آنچنانی ندارن ولی نور پردازیه با کیفیت تر جلوه بهتری میده
طراحیه خوب و قشنگیه
 
نور دهی متعادل تر بشه ازاینم قشنگ تر بشه
منظورم اینه دم پنجره خیلی روشنه ولی تویاتاق زیر میز خام به نظرمیاد
این اوربرات شدن بعضی جاها مثل ظروف روی میز باعث شده خودشون خوب نشون ندن
همینطورکف باید سایز تکسچر کوچیک تر در نظرمی گرفتی
متریالا اراد آنچنانی ندارن ولی نور پردازیه با کیفیت تر جلوه بهتری میده
طراحیه خوب و قشنگیه

دوست عزیز در مورد پنجره ها یجا تو همین فروم خوندم که اور وایت شدن کار جالب تر میشه و سعی کردم اونجوری بشه کارم :دی اون قسمت هم که تاریکه تکسچر ونگه بهش دادم اما خوب نشد!
رندر رو بردم تو فوتوشاب و باهاش ور رفتم یکم که نتیجش سوختن رنگ ظروف شد و بعد اشتباهی رو فایل اصلی سیو کردم
نور پردازی هم که کلان چیزی بلد نیستم

نظرات شما باعث پیشرفت ماست
سپاس
 

ALI_TAKHTI

Active Member
سلام
من در باه رندر و نور نظر نمیدم چون به نظرم کار ایراد بزرگتری داره که دوستان اشاره نکردن.
هدف از اینکار نشون دادن چی بوده؟کابینت؟ طراحی آشپزخونه یا اوپن یا دیوار بیرونی آشپزخونه که میشه دیوار هال؟
فرض میکنیم این کار اجرائی هست.
صاحب کار از این رندر باید چی بفهمه؟ من از طراحی آشپزخونه فقط 3تا باکس دارم میبینم که دستگیره هم ندارن. باکس سمت چپ و راست تصویر هم که اصلا دیده نشدن.فقط هود پیداست.
دوربین رو انقدر به اپن نزدیک کردی که تقریبا دفرمه شده و تو ذوق میزنه.
خوب اینکار اشتباهه دوست عزیز.اگه هدف شبیه سازی معماری و نزدیک شدن ذهن صاحب کار به اتفاقی که قراره در آشپزخونه اش بیفته،باید بگم این رندر هیچ کمکی نمیکنه.
موفق باشی
 
آخرین ویرایش:
سلام
من در باه رندر و نور نظر نمیدم چون به نظرم کار ایراد بزرگتری داره که دوستان اشاره نکردن.
هدف از اینکار نشون دادن چی بوده؟کابینت؟ طراحی آشپزخونه یا اوپن یا دیوار بیرونی آشپزخونه که میشه دیوار هال؟
فرض میکنیم این کار اجرائی هست.
صاحب کار از این رندر باید چی بفهمه؟ من از طراحی آشپزخونه فقط 3تا باکس دارم میبینم که دستگیره هم ندارن. باکس سمت چپ و راست تصویر هم که اصلا دیده نشدن.فقط هود پیداست.
دوربین رو انقدر به اپن نزدیک کردی که تقریبا دفرمه شده و تو ذوق میزنه.
خوب اینکار اشتباهه دوست عزیز.اگه هدف شبیه سازی معماری و نزدیک شدن ذهن صاحب کار به اتفاقی که قراره در آشپزخونه اش بیفته،باید بگم این رندر هیچ کمکی نمیکنه.
موفق باشی

فرض نکن دوست عزیز قرار داد این کار بسته شد!
این یکی از رندر ها بوده و هدف نشان دادن سنگ کوارتز ی بود که قراره برای جزیره استفاده بشه
اون 3 تا باکس نیست و کابینت هستن و از سیستم لولای تاچ استفاده شده که نیازی به استفاده از دستگیره نیست
 

mahyarP

Member
درکل کار خوبی شده و خسته نباشید میگم..

فقط نور پنجره ها تو ذوق میزنه! و خیلی شدیده! و باعث شده کارتو زیر سوال ببره
 

aroen

Well-Known Member
سلام دوست عزیز من با نظرات دوستمون علی آقا کاملا موافقم
من فکر می کنم خیلی از ماها بیشتر از اینکه وقتمونو رو طراحی بذاریم از اول میریم سراغ 3دی و رندر و این کاملا کار اشتباهی هست من کاغذ و پوستی رو خیلی دوست دارم و تا طرح برا ارائه اماده نشه سراغ رندر و ... نمیرم ،تو بیشتر کارهایی که در سایت های مختلف به عنوان کارهای برتر انتخاب میشن تعادلی بین طرح خوب و 3دی خوب وجود داره در واقع طراحی کار باید خوب باشه تا بشه براش ارائه عالی داشت.
در مورد 3دی: پنجره باید جزییات فریم داشته باشه شیشه داشته باشه دقیقا هیچی از پنجره من نمی بینم،هر 2 طرف رندر روشنه و سایه ی رو زمین خیلی غیر واقعیه! کف پارکت هم مشکل اندازه داره و همچنین عکسی که برا بیرون گذاشتی مشکل پرسپکتیو ،از یک نوع تکسچر 2بار استفاده کردی با اندازه های متفاوت
اما در مورد معماری کار شما باید بگم قسمت اوپن خوب شده ولی فکر میکنم ضخامتش یه کم بیشتره،من جزیره ای تو کار شما نمیبینم! ارتفاع کابینت های کمی که به دیوار نصبه زیاد شده می تونی به نویفرت یا تایم سیور نگاهی بندازی، وجود پنجره مشکلاتی تو آشپزخونه ایجاد میکنه یکیش خراب کردن یکپارچگی کابینت ها هست مشکلات دیگه ای هم هست که باعث میشه قرار گیری 3عنصر اصلی آشپزخونه رو تحت تاثیر قرار بده بهتره سینک رو از جلوی پنجره برداری هم به لحاظ عملکردی و هم حریم،اجاق رو قطعا باید برداری به خاطر خطر آتیش سوزی و ...
هدف نقد پیشرفت هست و بس موفق باشی
 
آخرین ویرایش:
سلام دوست عزیز من با نظرات دوستمون علی آقا کاملا موافقم
من فکر می کنم خیلی از ماها بیشتر از اینکه وقتمونو رو طراحی بذاریم از اول میریم سراغ 3دی و رندر و این کاملا کار اشتباهی هست من کاغذ و پوستی رو خیلی دوست دارم و تا طرح برا ارائه اماده نشه سراغ رندر و ... نمیرم ،تو بیشتر کارهایی که در سایت های مختلف به عنوان کارهای برتر انتخاب میشن تعادلی بین طرح خوب و 3دی خوب وجود داره در واقع طراحی کار باید خوب باشه تا بشه براش ارائه عالی داشت.
در مورد 3دی: پنجره باید جزییات فریم داشته باشه شیشه داشته باشه دقیقا هیچی از پنجره من نمی بینم،هر 2 طرف رندر روشنه و سایه ی رو زمین خیلی غیر واقعیه! کف پارکت هم مشکل اندازه داره و همچنین عکسی که برا بیرون گذاشتی مشکل پرسپکتیو ،از یک نوع تکسچر 2بار استفاده کردی با اندازه های متفاوت
اما در مورد معماری کار شما باید بگم قسمت اوپن خوب شده ولی فکر میکنم ضخامتش یه کم بیشتره،من جزیره ای تو کار شما نمیبینم! ارتفاع کابینت های کمی که به دیوار نصبه زیاد شده می تونی به نویفرت یا تایم سیور نگاهی بندازی، وجود پنجره مشکلاتی تو آشپزخونه ایجاد میکنه یکیش خراب کردن یکپارچگی کابینت ها هست مشکلات دیگه ای هم هست که باعث میشه قرار گیری 3عنصر اصلی آشپزخونه رو تحت تاثیر قرار بده بهتره سینک رو از جلوی پنجره برداری هم به لحاظ عملکردی و هم حریم،اجاق رو قطعا باید برداری به خاطر خطر آتیش سوزی و ...
هدف نقد پیشرفت هست و بس موفق باشی


تشکر از نقد شما
دوست خوبم لازم به ذکر است :
در مورد پنجره باید موافقم و در پست بالا گفتم که زیاد تجربه ندارم
تکسچر پارکت هم تو رندر بعدی درست شد

در مورد اپن باید بهتون بگم که این یه سیستم جزیره هستش که یه هیتر کوچک هم روش نصب میشه و همیشه کارفرما میتونه چای داغ......
ارتفاع کابین ها 100 سانت در نظر گرفته شده و علت اون جبران کمبود فضا هستش
در مورد سینک و گاز هم که خودتون بهتر میدونیدواینجا ایرانه کار فرما تمام لوله کشی ها رو انجام میده و بعد سراغ کابینت میاد و ما مجبوریم برای دکمه کت بدوزیم
ضخامت سنگ روی اپن هم 10 سانت(سنگ کوارتز) هست شاید تو تصویر دفرمه شده و ضخیم تر نشون داده شده
 
آخرین ویرایش:
Dariush.jpg

دوستان یه رندر دیگه که از نمای نزدیک گرفته شده رو گذاشتم و یه خورده هم با برنامه نیک که تازه باهاش اشنا شدم ور رفتم:green:
 

elya3

Well-Known Member
سلام خسته نباشی کار زیبایی شده امانظر منم تکراریه مشکل نور پنجره هاست همیشه خودتو دوربین در نظر بگیر که تو دنیای واقعی اگه همچین خونه ای باشی و تو این زاویه به بیرون نگاه کنی نور بیرون اونشکلی میشه؟ یا قاب پنجره اونقد سفید میشه؟
 

dr.hashemi

کاربر فعال
طراحي خوبه
ولي اكثر متريال ها خام هستند بطور مثال متريال كف پلاستيك به نظر ميرسه و همينطور صندلي ها
شدت نور از بيرون خيلي زياده و شيشه ي سمت چپ تصوير اگه در رفلكت هر دو قسمت blend falloff استفاده ميكردي طبيعي تر ميشد و اينكه استفاده از درب مگنتي در آشپزخانه بدليل بالا بودن استفاده از درها زياد جواب نميده چون زود خراب ميشن.
موفق باشي.
 
طراحي خوبه
ولي اكثر متريال ها خام هستند بطور مثال متريال كف پلاستيك به نظر ميرسه و همينطور صندلي ها
شدت نور از بيرون خيلي زياده و شيشه ي سمت چپ تصوير اگه در رفلكت هر دو قسمت blend falloff استفاده ميكردي طبيعي تر ميشد و اينكه استفاده از درب مگنتي در آشپزخانه بدليل بالا بودن استفاده از درها زياد جواب نميده چون زود خراب ميشن.
موفق باشي.




در مورد رندرینگ و بحث 3d کار مبتدی هستم دوست عزیز و ممنونم که ایرادات کار رو همراه با راه حل گوش زد کردین:دی

لولا ها هم از برند های معتبر (هتیچ-بلوم) استفاده میشن و در صد خرابیشون خیلی کمتره در مقایسه با برند های دیگه در ضمن این پروجه مربوط به یک خانه ویلای هستش که بیشتر تایم سال خالی هست
در نتیجه فکر کنم بدون مشکل کار کنند

تشکر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا