Elton John
Member
سلام
ممنون .
با AnimateVertex کار کردم . تو این ریگ صورت جدید خیلی ازش استفاده کردم . اما وقتی که بخوای یک جسم پیچیده رو با این روش انیمیت کنی به شدت سرعت کار و فریم ریت افت می کنه .
عملا نمی شه برای کارهایی مقل اون اسکریپت برف ازش استفاده کرد.
دنبال یه چیزی مثل Point Catch می چرخم که بتونم حرکت یک کاراکتر رو روی مش بیارم بدون افت سرعت ..
فکر نمیکنم نوشتنش کار سختی باشه فقط باید با رندر و حرکت تایم اسلایدر سریع آپدیت بشه من ایده هایی داریم
اگه وقت کنم روش کار میکنم ایده جالبیه