اسپلاچ های بنفش با وی ری ۳

darklight

کاربر فعال
سلام
مدتی هست دارم با وی ری ۳ کار می کنم و خیلی ازش راضی هستم.
اما یه مشکلی گاهی برام پیش میاد که نمی دونم چطور حلش کنم. وقتی از Irradiance Map استفاده می کنم گاهی رندر به صورت زیر در میاد. فاز اول که با LC محاسبه می کنه همه چیز خوبه اما از فاز دوم که مراحل محاسبات IM شروع میشه این رنگها تو صفحه پر میشن. جالبه که وقتی گزینه Show Clamped Color رو می زنم تمام این رنگ ها به علاوه قسمت های زیاد دیگه ای به صورت Unclamped هستند و حتی توی Vray Sample Rate Element تمام این قسمت ها یکدست با حداکثر sample نشون داده میشن اما هیچ منطقی توش ندیدم..
مشکل گاهی هست و گاهی هم نیست و مثلا گاهی در همون فاز محاسبه IM که کار رو متوقف می کنم و دوباره رندر رو از اول می زنم مشکل برطرف میشه اما چند وقته که خیلی تکرار این قضیه زیاد شده.
هر قدری هم که کیفیت و تنظیمات رو بالا می برم گاهی مشکل برطرف میشه ولی بیشتر اوقات بیشتر میشه....
خلاصه از دوستان اگه کسی راهنمایی داره ممنون میشم.
روی اینترنت هم ندیدم که کسی این مشکل رو برخورده باشه و یا حلش رو گفته باشه. (احتمالش هست از کرک باشه؟)
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    318.5 کیلوبایت · بازدیدها: 32

darklight

کاربر فعال
خوب دوستان خودم راه حل مشکل رو یافتم....
مشکل اصلی از اونجا بود که یک متریال توی صحنه بود که با وی ری سازگار نبود (متریال استانداردی که مربوط به مکس 2011 بود) وقتی متریال های صحنه رو کلا به وی ری تبدیل کردم مشکلم حل شد....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا