اسم این فونت چیه ؟ نیاز فوری

Gunash

New Member
سلام
بچه ها فونت بکار رقته توی این مهر چیه نیاز فوری دارم بهش برای طراحی ممنون میشم راهنمایی کنید .
kk.jpg
 

the_king

مدیرکل انجمن
حدس میزدم فونتی که بیشترین شباهتو بهش داره بنظرتون چه فونتیه ؟
اول اینکه ابعاد طراحی رو 3 برابر بزرگتر در نظر بگیرید که در نهایت باید 3 برابر کوچیک بشه، چون فیلتر هایی که استفاده می کنیم گوشه ها رو دندانه ای می کنه و در حالت عادی Anti Aliased نمیشه.
راه حل ساده این مشکل اینه که اندازه طرح نهایی رو کوچیک کنیم تا گوشه ها Anti Aliased بشه. پس همون اول بزرگتر طراحی می کنیم تا طرح نهایی همون ابعادی باشه که می خواهیم.
تمام بخش های طرح رو با فونت هایی مثل B Shiraz و Mj_Typographer و Mj_Saadi Bold رسم کنید. بعد با گزینه Layer > Flatten Image در منو تمامی لایه ها رو با زمینه سفید یکی کنید، فیلتر هایی که استفاده می کنیم در حالت چند لایه ای و فونت Rasterize نشده درست کار نمی کنند.
L01.jpg

در منوی ...Edit > Preferences > Plug-Ins تیک گزینه Show all Filter Gallery groups and names رو بزنید تا همه فیلتر ها در منوی Filter نشون داده بشه، بخش عمده ای در حالت عادی مخفی ئه.
از فیلتر ...Filter > Distort > Glass استفاده کنید و با مقادیری شبیه به Distortion = 4 و Smoothness = 4 و Texture = Convas و Scaling = 100% اعمال کنید :
L02.jpg

حالا از فیلتر ...Filter > Sketch > Stamp استفاده کنید و با مقادیری مشابه Light/Dark Balance =14 و Smoothness=2 اعمال نمایید :
L03.jpg

از فیلتر ...Filter > Artistic > Film Grain با تنظیماتی مشابه Grain = 10 و Highlight Area=0 و Intensity=10 استفاده کنید :
L04.jpg

حالا ابعادش رو به 33.33 درصد (سه برابر کوچیکتر) تغییر دهید :
L05.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا