استفاده از نوع مودیفیایر در حرکت ...

s_mostafa_h

Well-Known Member
با سلام
مطابق تصویر زیر من یک مدل از آگما دارم که می خواهیم برای زبان این خزنده یک انیمیشن درست نمایم بطوری که به راحتی حرکت زبان و داخل بردن آن به داخل دهان را کنترل نمایم . لطفا اگر کسی راه اصولی در این زمینه میداند ، راهنمایی ام نماید .
با سپاس فراوان از راهنمایی تان
 

پیوست ها

  • agma_1.jpg
    agma_1.jpg
    23.5 کیلوبایت · بازدیدها: 6

pythoN

Active Member
سلام میتونی از بون ها استفاده کنی البته با اسکریپت ها هم کارت راحت میشه
 

hamed-ddd

Well-Known Member
چون زبان جمع میشه ولی خم نمیشه از مورف استفاده کن
خب تو عکس زبان کشیده است قبل از هر کاری یه کپی ازش بگیر. با هر تکنیکی غیر از scale کوتاهش کن (اگر هم خواستی از scale استفاده کنی حتما این کارو در sub object انجام بده مثلا element )
فقط اصل اینه که بتونی زبان رو بدون اینکه در تعداد ورتکسهاش تغییری ایجاد بشه کوتاه کنی ...بقیه اش با مورف ئه!!!!
در ضمن بهتره که زبان رو جدا گانه بسازی تا مشکلی ایجاد نشه
بعد از این کارها دو تا زبان داری(آفتاب پرست دارد سوتفاهم نشه!!!) یکی کوتاه ویکی بلند که قبل از تغییر اندازه کپی هم بودند....زبان کوتاه رو داخل دهان آفتاب پرست بزار و محلش رو درست تنظیم کن (در ضمن به آفتاب پرست لینکش کن)
مدیفایر morpher رو بهش نسبت بده و زبان بلند رو به عنوان targetانتخاب کن....

برای یادگیری مورف اینجا رو ببین>>>:eek:
 

s_mostafa_h

Well-Known Member
ممنون از پاسخ تان !
مودیفایر مورف ، همانطوریکه فرمودید برای تغییر حالات مختلف از جمله مثلا تغییر وضعیت چهره و لب ها و ... استفاده می شود و من از این مدیفایر اکثر در چنین حالاتی استفاده می کنم .
در مورد تغییر اندازه آبجکت مورد نظر ( زبان ) من برای تغییر آن از Ffd استفاده کردم ، اما چندان مورد رضایت من نبود .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا