استفاده از استخوان در کلاس!؟!

armanbm

کاربر VIP
سلام علیکم بر دوستان محترم.
من به کمک کد زیر از استخوان بندی استفاده میکنم و این کد رو در timeLine مویی کلیپم مینویسم که یک مثال ساده است:
PHP:
	import fl.ik.*;
	import flash.geom.Point;
	import flash.events.*;
	import flash.display.*;

	var tree:IKArmature = IKManager.getArmatureByName("Armature_0");
	var bone:IKBone = tree.getBoneByName("ikbodyBone");
	var joint:IKJoint = bone.tailJoint;
	var pos:Point = joint.position;
	var mover:IKMover = new IKMover(joint,pos);
		
	addEventListener(Event.ENTER_FRAME,onEnter);
		
	function onEnter(event:Event){
	pos.x = mou***;
	pos.y = mouseY;
	mover.moveTo(pos);
	}//onEnter

و کاملا همه چیز جواب می دهد و هیچ مشکلی نیست!
اما وقتی این کد رو درون کلاس مربوط به مویی کلیپ میزارم یک اررور عجیب غریب میگیرم که مربوط میشه به استخوان من. یعنی استخوان درون لایه ی Armature_0 رو نشناخته و میگه مقدار null داره درحالی که خود Armature_0 رو شناخته!!

PHP:
TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
	at Fish()
	at flash.display::Sprite/constructChildren()
	at flash.display::Sprite()
	at flash.display::MovieClip()

توضیح اینکه fish نام مویی کلیپی هست که کد تو تایملاینش جواب میده ولی وقتی تو کلاس مربوط بهش مینویسم ارور بالا رو میده!!
 

DaDaDooDoo

کاربر VIP
از sprite اکستند کن ببین درست می شه ...؟
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا