[DataLife] ارسال مجدد مطالب و ارسال محصول توسط کاربر در ماژول فروشگاه

hanijafari

New Member
با سلام.
دوستان این سوالم رو در سایت پشتیبان پرسیدم اما این چندمین باره که برای هر چیز کوچکی بهم میگن برو بازارچه و تاپیکم رو حذف میکنند ( احتمال میدهیم سایت پشتیبان داره حالت دمکراتی رو پیش میگیره)
من الان به دو چیز برای دیتالایف نیاز دارم ، اگر امکان راهنمایی و ماژول و هک هست لطف کنید و اگر نیست هزینه رو اعلام کنید لطفا.
1- ارسال مجدد مطالب : در پروفایل کاربر و در قسمت لیست مطالب ارسال شده ، زیر هر مطلب گزینه ای وجود داشته باشه با عنوان "ارسال مجدد"!
وقتی که کاربر نویسنده مطلب بر روی ارسال مجدد کلیک کرد ، آن مطلبش به عنوان یک ارسال جدید در بالاترین قسمت مطالب در صفحه اصی قرار بگیره و همچنین در بالای آخرین مطالب ارسالی

2- ارسال محصول توسط کاربران در ماژول فروشگاه ساز : برای اینکار فقط در سایت پشتیبان در این لینک توضیح داده شده ، منتها برای اینکار باید به کاربر دسترسی مدیریت داد که با اعمال تمام محدودیتها ، به دلیل دسترسی به مدیریت امکان مشاهده قسمتهایی مانند آخرین نظرات و نظرات تائید نشده ، آخرین مطالب منتظر تائید و .. کاربر دارد و این ففقط به درد کسی میخورد که میخواهد به فردی مطمئن دسترسی بدهد.
اما من میخواهم که کاربر بتواند مانند ارسال مطلب گزینه ای داشته باشد با عنوان "ارسال محصول در فروشگاه " که وقتی بر روی آن کلیک کرد بتواند محصول خود را ثبت کند در گروه و دسته بندیهایی که مدیر از پنل مدیریت مشخص کرده است.
ماژول یا هک و اگر امکانش نیست هزینه لطفا.
با تشکر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا