غیره اخبار مربوط به بازی Explosive : Blackout

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
10373383044135145004.jpg



سلام خدمت شما دوستان عزیز

یکی از دوستانم اخیرا بازی رو تولید کرده بود به اسم Explosive ...
میتونید دموش رو در این لینک ببنید :
http://www.mediafire.com/download/ybb149yxaqyka9e/Explosive+Trailer.rar

و خود بازی رو از این لینک دانلود کنید :
http://www.mediafire.com/download/cf8kslumaqyclam/Explosive+Final+1.0.rar


تک نفره این بازی رو ساخت و کارش خیلی خوب بود اما خب بازی تکنفره خوب به نتیجه نمیرسه ...


اما ایده این کار خیلی جالب بود و میشد خلاقیت زیادی درش به خرج داد ...
پس من تصمیم گرفتم با پوریا همکاری کنم و باهم نسخه ی بعدی این بازی رو بسازیم .
اسم این نسخه Explosive : Blackout هست .

این نسخه از گیم پلی گرفته تا گرافیک تغییرات عمده ای قراره بکنه ... مثلا نیمه FPS شدن بازی و اضافه شدن قابلیت Point'n Click ...
از لحاظ گرافیک بازی هم همونطور که در عکس بالا مشاهده میکنید ، یک سری قابلیت های جدید گرافیکی رو اضافه کردیم .

بازی هنوز در مرحله شروع پروژه هستش اما کارهایی هم ازش انجام شده .
فعلا در حال ساختن مرحله ی اول هستیم ...

گرافیک بازی :
بخش گرافیک بازی و همینطور ساختن شیدر ها کاملا با من هست و خوب خیلی سخته یک نفره یک صحنه رو ساختن اما خداروشکر از پسش بر اومدم .
در گرافیک بازی از متود های نسبتا بروزی استفاده کردیم .
چند قابلیت که میشه نامبرد ، Real Time GI ، Physically Based Material , Displacement , Double Pass Bump , Shadow Blender , DX11 Glass Shader , SSS Shader , Arial Perspective Fog و ... هستند .
همینطور در بازی از جلوه های ویژه زیادی استفاده میکنیم مثل انفجار و ...
شاید بگید همش میگن استفاده میکنیم و هنوز چیزی نساختن اما من و پوریا از 4 5 ماه پیش روی این قضیه ها کار کردیم و تموم شده هستند فقط کافیه استفاده کنیم .

22917020452485562060.jpg



گرافیک بازی تا اینجای بازی چیزی هست که میبینید اما به دلیل اینکه ممکنه کار سنگین بشه یک سری بالانس هایی داره که ممکنه بدتر یا بهتر بشه ...


.:: اگر نظری در مورد گرافیک بازی دارید لطفا حتما مطرح کنید ::.

گیم پلی بازی :
بخش گیم پلی بازی با مشورت من و پوریا طراحی شده و هنوزم داره روش بحث و کار میشه ...
این بازی از لحاظ گیم پلی شاید حرفه ای به نظر نیاد و پر از حرکات اکشن و واقع گرایانه و سینماتیک های سه بعدی ریل تایم نباشه ...
اما خلاقیت درش هست و قراره شمارو به هیجان وادار کنیم ... پس لطفا اگر نظری دارید حتما ارائه کنید .

گیم پلی گلی به 5 مرحله تقصیم میشه ( دقت کنید مرحله ی بازی نه مرحله گیم پلی ) :



1 . Find The Bomb : ابتدا شما باید در محلی که گزارش بمب گذاری داده شده بروید . سپس باید به دنبال بمب بگردید ؛ از طرفی وقت شما کم هست و و از طرف دیگر اصلا نمیدونید چقدر وقت دارید دلیلش هم اینه که بمب رو ندیدید .
به محض پیدا کردن بمب تایمر برای شما اپدیت خواهد شد . شما با هک اولیه بمب میتونید سرعت تایمر رو نصف کنید . در این بازی انواع مختلفی از بمب رو خواهید داشت که هر کدوم از بمب ها قابلیت ها و خصوصیات خاصـــی دارند .
برای مثال نوع بمب ها میشه بمب DeTimeR رو نام برد که هوشمند هستند و با هر اشتباه شما از زمان کم میکنند و زودتر منفجر میشوند پس واقعا یک چالش در روبروی شماست که باید در NeutreLab تمرینی خنثی کنید تا ســرعت
عملتون در مقابل این بمب بالا بره و یک جورایی ماهر بشید .

خب ، شما باید بمب رو پیدا کنید ، ممکنه در یک صحنه دو عدد بمب داشته باشید ! پس باید خیلی حرفه ای بشید تا بتونید از پس این بازی بر بیاید . بمب ها همیشه هم مخفی نیستند و به راحتی میشه پیداشون کرد .


2 . Find The Objectives :
در مرحله ی بعد شما باید هدف از بمب گذاری رو پیدا کنید و اینکه بمب چگونه ساخته شده و هدف طراحی هم ازش چی بوده مثلا شاید یک بمب گمراه کننده باشید و بمب اصلی جای دیگری باشه !
بیشتر این بازی بر پایه ی دید قوی طراحی شده ...

3 . Check The Bomb Connections :
در این مرحله باید شما به دنبال نقاط اتصال و کانکشن های بمب باشید . سیم ها مهم ترین عامل هستند پس همیشه سیم هارو دنبال کنید .

4 . Black Out The Area : یکی از اصلی ترین بخش های خنثی سازی بمب قطع برق اون هست شما با قطع کردن جنراتور ها میتونید هم زمان بیشتری بگیرید هم تو اون فاصله بمب رو بدون خطر خنثی کنید .
Blackout کردن به دو صورت دیجیتالی و انالوگ انجام میشود .

5 . Use Tools To Break The Connections : این اصلی ترین بخش داستان ما هست که دقیقا به همون Explosive قبلی بر میگرده با این فرق که منطقی تر شده و حالت بهتری به ابزار داده شده .
بعضی ابزار لازم رو باید در محیط پیدا کنید پس خوب بگردید ... ابزار های شما قابلیت ارتقا در NeutreLab رو دارند ، میتونید ابزار هاتون رو Upgrade کنید .

این توضیح مختصری از گیم پلی بود و هنوز هم چیز هایی هست که خب وقت خوبی برای گفتنش نیست ...


موسیقی و صدا گذاری بازی :
موسیقی بازی تشکیل شده از چندین سبک هست ، سبک های الکترونیک ، راک الکترونیک ، دیجیتال ،هیپ هاپ ، ترنس و لایت متال که با توجه به زمان و شرایط قرار خواهند گرفت .
موسیقی توسط من و یکی از دوستانم ساخته میشه ،برای شنیدن موسیقی Main بازی به صورت دمو اینجا را کلیک کنید بشنوید .
موسیقی بازی قبل از انتشار بازی در حالت Sound Track منتشر خواهد شد .

در مورد موسیقی هم هر نظری دارید با خیال راحت بیان کنید با صبر به تک تک ایده هاتون توجه میکنم و مورد بررسی قرار میدم .

بازی در استدیوی یکی از دوستانم دوبله میشه ، از دوبلر های مطرح ایران هستن که صدایی واقعا هنرمندانه و خوب دارند و مطمئنم از صداشون خوشتون میاد .

Sound FX های بازی هم توسط من طراحی میشه با Generator های صدا تولید و به صورت 3D ساخته میشوند .



اگر دوست داشتید در ساخت این بازی شرکت داشته باشید در زمینه گرافیک به من و در زمینه ی برنامه نویسی به پوریا پ.خ بدید و اگر دیدم شما
شرایط لازم رو دارید به گروه ما می پیوندید .

نکته :
این بازی هیچ گونه درامد زایی نداره و قرار هم نیست فروخته بشه ، به صورت رایگان در اختیار عموم قرار میگیره ...



اخبار مربوط به این بازی در همین پست ابدیت میشود و در کنار تیتر مبحث اپدیت زده میشود مثلا


اخبار مربوط به بازی Explosive : Blackout U2

یعنی آپدیت دوم مبحث پس دنبال کنید .

اینم یک Shoot از محیط بازی :


27134893058477580086.jpg



آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای شما عزیزان رو دارم .
پیروز باشید .

12.gif



 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا