اجرای فایل فلش در lcd مولتی تاچ

hadis-84

New Member
با سلام
لطفا اگر میشه راهنمایی کنید چه جوری یک پروژه رو که ساختم و توش فیلم گالری تصاویر و یک سری نقشه و کروکی است میتونم روی lcd مولتی تاچ اجرا کنم
منظورم اینه که من یک نقشه دارم که سایزش خیلی زیاده و باید رزولیشن زیادی هم داشته باشه و توی برنامه دوتا ابزار زوم قرار دادم و با اونها کوچیک و بزرگ میکنند و حرکت میدم حالا این برنامه رو قراره روی مولتی تاچ اجرا کنم الان میخوام به جای دکمه با دست بشه زوم رو زیاد و کم کرد و نقشه رو حرکت داد از جسچر ورک هم استفاده کردم ولی توی ال سی دی های مولتی تاچ اگر تصویر به شکل فرمت گرافیکی باشه زوم میشه با انگشتان ولی توی محیط فلش نمیشه
لطفا راهنمایی کنید
 

smmousazadeh

Well-Known Member
من یه بازی ساده درست کرده بودم. برای تست گذاشتم توی گوشی همراه تاچ دوستم. کدهایی که تعریف کرده بودم تو تاچ فعال بودن و یعنی تاچ کردن مثل relese موس کار میکرد.
فکر کنم شما هم باید از همین روش یه تست بکنید
 

++Hadi++

Active Member
یه سر به سایت gotoAndLearn.com بزنید.یه آموزش در این زمینه بود که دو انگشت رو رو صحنه کشیده بود...
اسم آموزشش اینه :
Multi Touch Gesture Applications

همینو سرچ کنین ...می یاره...
 

hadis-84

New Member
ممنون از پاسخهاتون
آموزشی که تو سایت گفته بودید مربوط به ادوب فلش بود ولی من توی ماکرومدیا فلش کار کردم اونجا هم میشه اون کدها رو بکار برد؟
 

++Hadi++

Active Member
فکر می کنم بیشتر آموزش های gotoAndLearn مربوط به اکشن 2 باشه مگر بعضیاشون...در ضمن تا جایی که می دونم اگه شما به سیستم معمولی فلش با Roll over و roll out برنامه بنویسین،می شه تو تاچ پد های مختلف از درگ استفاده کرد.باقی چیزام که همون click و ... می شه ....در مورد زوم با دو انگشت چون پروژه نداشتم،دنبالش هم نبودم ولی اونم باید یه راهی داشته باشه....در ضمن اگه اون آموزش مربوط به اکشن 2 باشه،می شه تو مایکرو مدیا فلش به کار برد.در غیر اینصورت فکر می کنم آخرین نسخه MX فلش فکر می کنم برا مایکرو مدیا بود که اکشن 3 رو (اگه اشتباه نکنم) ساپورت کرد و بعد رفت دست ادوب...
 

hadis-84

New Member
on (release) {
stopDrag();
}
on (press) {
startDrag(this);

}
on (rollOut) {
setProperty(n, _xscale, zoo-a);
setProperty(n, _yscale, zoo-a);
a = a+20;
k = k-20;
}
on (rollOver, keyPress "-") {
setProperty(n, _xscale, zoo+k);
setProperty(n, _yscale, zoo+k);
k = k+20;
a = a-20;

این کد من برای زوم فقط برای یک انگشت است
من میخوم با دو انگشت بشه زوم کردم یعنی وقتی انگشت شصت و اشاره رو باز میکنید زوم زیاد بشه و و وقتی میبنیدید زوم کم بشه واقعا دیگه موندم چیکار کنم
یک کد دیگه هم پیدا کردم ولی تو ماکرومدیا فلش نمیشه اجراش کرد
package {
import flash.display.Loader;
import flash.net.URLRequest;
import flash.events.Event;

import id.core.Application;
import id.core.TouchSprite;
import gl.events.TouchEvent;
import gl.events.GestureEvent;

public class Main extends Application {

public function Main() {
settingsPath="application.xml";
}

override protected function initialize():void {
var orchidSprite = new TouchSprite();
var orchidLoader=new Loader();
orchidLoader.load(new URLRequest("orchid.jpg"));
orchidLoader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE,loaderComplete);

orchidSprite.x = Math.random()*stage.stageWidth;
orchidSprite.y = Math.random()*stage.stageHeight;
orchidSprite.rotation = Math.random()*360
orchidSprite.blobContainerEnabled = true;

orchidSprite.addEventListener(TouchEvent.TOUCH_DOWN, startDrag_Press);
orchidSprite.addEventListener(TouchEvent.TOUCH_UP, stopDrag_Release);
orchidSprite.addEventListener(GestureEvent.GESTURE_ROTATE, gestureRotateHandler);
orchidSprite.addEventListener(GestureEvent.GESTURE_SCALE, gestureScaleHandler);
orchidSprite.addChild(orchidLoader);
addChild(orchidSprite);

var beeSprite = new TouchSprite();
var beeLoader=new Loader();
beeLoader.load(new URLRequest("bee.jpg"));
beeLoader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE,loaderComplete);
beeSprite.x = Math.random()*stage.stageWidth;
beeSprite.y = Math.random()*stage.stageHeight;
beeSprite.rotation = Math.random()*360
beeSprite.blobContainerEnabled = true;

beeSprite.addEventListener(TouchEvent.TOUCH_DOWN, startDrag_Press);
beeSprite.addEventListener(TouchEvent.TOUCH_UP, stopDrag_Release);
beeSprite.addEventListener(GestureEvent.GESTURE_ROTATE, gestureRotateHandler);
beeSprite.addEventListener(GestureEvent.GESTURE_SCALE, gestureScaleHandler);
beeSprite.addChild(beeLoader);
addChild(beeSprite);
}

private function loaderComplete(e:Event):void {
e.target.loader.x = -e.target.width/2;
e.target.loader.y = -e.target.height/2;
}

private function startDrag_Press(e:TouchEvent):void {
e.target.startTouchDrag(-1);
}
private function stopDrag_Release(e:TouchEvent):void {
e.target.stopTouchDrag(-1);
}

private function gestureRotateHandler(e:GestureEvent):void {
e.target.rotation += e.value;
}

private function gestureScaleHandler(e:GestureEvent):void {
e.target.scaleX += e.value;
e.target.scaleY += e.value;
}

}
}
 

جدیدترین ارسال ها

بالا