بی بی کد اتاق

mgh-max

کاربر فعال
من رشتم معماری نیست
ولی سعی کردم تو این کار اصول و مقیاسا رو رعایت کنم
سلیغه خودمم اعمال کنم
مکس 2011منتال ری
ابجکت آماده نداره
 

پیوست ها

  • Room24-2-edited.jpg
    Room24-2-edited.jpg
    349 کیلوبایت · بازدیدها: 86
  • Room24-1-e.jpg
    Room24-1-e.jpg
    385.3 کیلوبایت · بازدیدها: 79

HR3D

کاربر فعال
خیلی خوبه ، به نظر شیدر ها و نورپردازی ها کمی جای کار دارن ، مثلا متریال کف کار ، مبل ها و میز نویز دارن و کف زیاد جالب نشده ، فکر کنم از تایل برای بامپ کف استقاده کردید که به نظرم گزینه ی مناسبی نیست و بهتره کف رو مدل کنیم ( البته به نظر من ) و به نظرم رندر دومی دید بهتری از فضا رو به نمایش میگذاره ، اون فرش ( قالی ؟ زیر انداز ؟ پتو ؟!!! :)) هم خیلی تعداد ریشه هاش کمه که به نظرم زیادتر بشه طبیعی تر میشه ، البته نمیخوام بگم خیلی میفهمم ( کارای خودم داغونن !!!) باید منتظر نظر اساتید دیگه بود ، من نظرات خودم رو گفتم که انشاا... با رعایتشون بهتر میشه ، یه نکته ی دیگه اینکه رنگ ها زیادی یک دست شدن .
در کل خیلی خوبه انشاا... کار های بیشتری از شما مبینیم

موفق باشید :rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. آفرین.پیشرفت توی کارت کامل حس میشه. خیلی خوشحالم برات
برای اینکه مقیاس ها رو یاد بگیری می تونی یه مدل آماده بیاری و جای نشیمن و اینها رو یاد بگیری. غیر از این اصول تمام این ها توی کتابی هست به نام نویفرت می تونی از سایت های فارسی دانلودش کنی
 

mgh-max

کاربر فعال
ممنون از نظرات دوستان
نویز و تراکم قالیچه یه علت مشترک دارن اونم محدودیت سخت افزاری و مسائل اقتصادیه
حالا با قلقایی که یاد گرفتم سعی کردم تو کارای بعدی بهترش کنم.

ممنون از عارف بابت راهنماییش

در مورد سقف من خودم همیشه سعی می کنم سقف و خالی نزارم ولی تو این کار حس کردم زیاده رویه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا