سلام.آفرین کار خوبی شده.مدل تخت رو با مارولس ساختین؟
بک گراند خیلی خوب شده.یه مقداری روشن تر بشه واقعی تر میشه.آخه وقتی چشم آدم به نور داخل مچ بشه بیرون اوربرایت دیده میشه.
رنگ بندی خیلی خوب نشده.آجر زیاد نمیاد.
ببینید مشکل بزرگ کارتون عدم متریال سازی هست.شیدرسازی خیلی مهم هست. موفق باشید
ممنون از توجهتون. البته برای background همین کارو کردم یعنی از vraylightmtl استفاده کردم ولی شدتش حتما کم بوده. ممنونسلام خسته نباشید، من قبلاً هم کارهاتونو دیدم پیشرفت خوبی داشتید نسبت به کارهای قبلی
یه ریزه کاری هایی رو باید بیشتر دقت کنید مثلاً پتوی خاکستری یه مقدار از سطح تخت فاصله داره...
با عارف عزیز هم موافقم، اوربرایت شدن محیط بیرون هم مخصوصاً تو پنجره هایی که به سمت جنوب باز میشن طبیعیه...این کار رو هم می تونید در محیط فتوشاپ انجام بدید هم این که می تونید به صفحه ای که بهش عکس بک گراندتون رو دادید یه Vraylightmtl بدید....به نظر من روشنایی عمومی صحنه هم یه مقدار کمه، فکر می کنم الان به سطحی رسیدید که بتونید کارهاتونو با فتوشاپ یا نرم افزارهای مشابه ادیت کنید. پست پروداکشن اهمیتش کمتر از مهارت های رندرگیری نیست ...
در کل آفرین، موفق باشی
سلام. مرسی از توجهتون. پرده و پتو غیر واقعی شدن ، منظورتون مدلینگشه یا تکسچرش؟ تایم رندر هم حق با شماست. من فکر میکردم چون همه ی متریال ها از vrayBlendmtl استفاده شده و چند لایه ماسک اومده روش و اینکه در پتو و پارچه از vraydisplacment استفاده کردم زمانم بالا رفته. اینطور نیست؟سلام دوست عزیز،
کارت خوبه ولی به چند نکته دقت کن
1. نور داخل کمه، تنظیمات vrayphysicalcamera رو حتما درست کن
2. پرده و پتو غیرواقعی به نظر میاد همینطور بالش
3. تایم رندرت بالاست.
نقاط قوتت هم تکسچرینگته
منظورم مدلینگشه، می تونی از مدل های آماده استفاده کنیسلام. مرسی از توجهتون. پرده و پتو غیر واقعی شدن ، منظورتون مدلینگشه یا تکسچرش؟ تایم رندر هم حق با شماست. من فکر میکردم چون همه ی متریال ها از vrayBlendmtl استفاده شده و چند لایه ماسک اومده روش و اینکه در پتو و پارچه از vraydisplacment استفاده کردم زمانم بالا رفته. اینطور نیست؟