بی بی کد اتاق خواب

سلام به همه ی دوستان. این اتاق رو امروز تموم کردم. object ها رو هم خودم ساختم ،سعی کردم کارم طبیعی باشه. از vray sun و dome light استفاده کردم. منتظر نظرهاتون هستم. اساتید محبت کنید و ایرادهای کارمو بگیرین که بتونم بهتر بشم. ممنون:rose:
max- vray
 

پیوست ها

  • 5.jpg
    5.jpg
    623 کیلوبایت · بازدیدها: 101

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.آفرین کار خوبی شده.مدل تخت رو با مارولس ساختین؟
بک گراند خیلی خوب شده.یه مقداری روشن تر بشه واقعی تر میشه.آخه وقتی چشم آدم به نور داخل مچ بشه بیرون اوربرایت دیده میشه.
رنگ بندی خیلی خوب نشده.آجر زیاد نمیاد.
ببینید مشکل بزرگ کارتون عدم متریال سازی هست.شیدرسازی خیلی مهم هست. موفق باشید
 
سلام.آفرین کار خوبی شده.مدل تخت رو با مارولس ساختین؟
بک گراند خیلی خوب شده.یه مقداری روشن تر بشه واقعی تر میشه.آخه وقتی چشم آدم به نور داخل مچ بشه بیرون اوربرایت دیده میشه.
رنگ بندی خیلی خوب نشده.آجر زیاد نمیاد.
ببینید مشکل بزرگ کارتون عدم متریال سازی هست.شیدرسازی خیلی مهم هست. موفق باشید

سلام. مرسی از راهنماییتون. نه کل مدل رو با مکس ساختم. من هیچ متریالی رو خام نذاشتم. همه رو کلی روش کار کردم که هم طبیعی هم یکم قدیمی باشه. منظورتون در مورد متریال سازی چیه؟ یکم توضیح بدین ممنون میشم دوست خوبم.
 

N.Abedi

Well-Known Member
سلام خسته نباشید، من قبلاً هم کارهاتونو دیدم پیشرفت خوبی داشتید نسبت به کارهای قبلی :rose:
یه ریزه کاری هایی رو باید بیشتر دقت کنید مثلاً پتوی خاکستری یه مقدار از سطح تخت فاصله داره...
با عارف عزیز هم موافقم، اوربرایت شدن محیط بیرون هم مخصوصاً تو پنجره هایی که به سمت جنوب باز میشن طبیعیه...این کار رو هم می تونید در محیط فتوشاپ انجام بدید هم این که می تونید به صفحه ای که بهش عکس بک گراندتون رو دادید یه Vraylightmtl بدید....به نظر من روشنایی عمومی صحنه هم یه مقدار کمه، فکر می کنم الان به سطحی رسیدید که بتونید کارهاتونو با فتوشاپ یا نرم افزارهای مشابه ادیت کنید. پست پروداکشن اهمیتش کمتر از مهارت های رندرگیری نیست ...
در کل آفرین، موفق باشی
 
سلام خسته نباشید، من قبلاً هم کارهاتونو دیدم پیشرفت خوبی داشتید نسبت به کارهای قبلی :rose:
یه ریزه کاری هایی رو باید بیشتر دقت کنید مثلاً پتوی خاکستری یه مقدار از سطح تخت فاصله داره...
با عارف عزیز هم موافقم، اوربرایت شدن محیط بیرون هم مخصوصاً تو پنجره هایی که به سمت جنوب باز میشن طبیعیه...این کار رو هم می تونید در محیط فتوشاپ انجام بدید هم این که می تونید به صفحه ای که بهش عکس بک گراندتون رو دادید یه Vraylightmtl بدید....به نظر من روشنایی عمومی صحنه هم یه مقدار کمه، فکر می کنم الان به سطحی رسیدید که بتونید کارهاتونو با فتوشاپ یا نرم افزارهای مشابه ادیت کنید. پست پروداکشن اهمیتش کمتر از مهارت های رندرگیری نیست ...
در کل آفرین، موفق باشی
ممنون از توجهتون. البته برای background همین کارو کردم یعنی از vraylightmtl استفاده کردم ولی شدتش حتما کم بوده. ممنون :rose:
 

mhsh0002

New Member
سلام دوست عزیز،
کارت خوبه ولی به چند نکته دقت کن
1. نور داخل کمه، تنظیمات vrayphysicalcamera رو حتما درست کن
2. پرده و پتو غیرواقعی به نظر میاد همینطور بالش
3. تایم رندرت بالاست.

نقاط قوتت هم تکسچرینگته :)
 
سلام دوست عزیز،
کارت خوبه ولی به چند نکته دقت کن
1. نور داخل کمه، تنظیمات vrayphysicalcamera رو حتما درست کن
2. پرده و پتو غیرواقعی به نظر میاد همینطور بالش
3. تایم رندرت بالاست.

نقاط قوتت هم تکسچرینگته :)
سلام. مرسی از توجهتون.:rose: پرده و پتو غیر واقعی شدن ، منظورتون مدلینگشه یا تکسچرش؟ تایم رندر هم حق با شماست. من فکر میکردم چون همه ی متریال ها از vrayBlendmtl استفاده شده و چند لایه ماسک اومده روش و اینکه در پتو و پارچه از vraydisplacment استفاده کردم زمانم بالا رفته. اینطور نیست؟
 

mhsh0002

New Member
سلام. مرسی از توجهتون.:rose: پرده و پتو غیر واقعی شدن ، منظورتون مدلینگشه یا تکسچرش؟ تایم رندر هم حق با شماست. من فکر میکردم چون همه ی متریال ها از vrayBlendmtl استفاده شده و چند لایه ماسک اومده روش و اینکه در پتو و پارچه از vraydisplacment استفاده کردم زمانم بالا رفته. اینطور نیست؟
منظورم مدلینگشه، می تونی از مدل های آماده استفاده کنی
Vraymtrl ساده چه عیبی داره؟
Displace اصلا استفاده نکنی بهتره زمانتو تا 10 برابر بیشتر می کنه
 

samantaheri

Active Member
كار خوبيه واقعا ميگم.تنضيمات رندر رو بايد يكمي بيشتر كار كنيد نور خوبه اما به خاطر تنضيماته فك كنم كه اتاق يكمي تاريكه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا