قربانه تو حامد جان شما خودت استادی منت گذاشتی که اومدی نظر دادی ممنونسلام فدایی
چه نازه مثله این خونه کارتونی ها شده...
کمک خواستی بگو در خدمتم...
علی یارت
خیلی ممنون از نظرتون دوستمخعلی قشنگ شده خسته نباشی
مرسی بابت نظر و وقتی که گذاشتیناشکل کارات درست نیست
تخت همچین کشوهایی داره آیا؟!
اون فرشه چرا شبیه چمن شده؟!
گوشه سمت چپ تخت بالاست؟
موفق و پیروز باشید
سلام میشه یه کمک به من بکنی؟؟؟
من اون مدله شفاز رو احتیاج دارم چطور میتونی به ما برسونیش جیگر؟؟؟
علی علی
زنده باد
من کارتو در عین سادگیش خیلی با ارزش میدونم بخاطر اینکه همه چیز رو خودت مدل کردی
فقط یه کوچولو تو مدل کردن قالیچه و تشک بیشتر دقت می کردی عالی می شد ، زمان رندر هم به نظرم یکم بالاست. تا 10 min هم میشه با حفظ کیفیت پایین آوورد.
مرسی از نظرتون دوست گلم خودم با اون قالیچه خیلی حال می کنما ولی مثل اینکه کسی خوشش نمیاد ازش!
درباره زمان رندر هم حق با شماست می شه آخه global subdivis رو 1.5 بود اگر 1 باشه 100% کمتر میشه زمان رندر!
بی ادبی نباشه ولی من یه نمونه قالیچه مدل کردم براتون up می کنم شما هم نظر بدین ، فکر می کنم اینجوری قالیچه رو کار کنی بهتره می شه
فقط ببخش اگه مدلینگش بده (خیلی عجله ای شد ) خواستم صحنه خالی نباشه ، یکشو خیلی وقت پیش کارکرده بودم
سلام.مرسی کار خوبی شده..
1- خیلی حجم فایل بالاست!!
2- اتاق زیادی سبز شده و این بخاطر اینه که توی بخش indirect illumination عدد Satiration زیاد شده
3-فکر کنم AO نداره کارت.!
4-فرش رو عمدا سیاه کردی یا به خاطر فقدان نور این جوری شد؟؟؟ هر وقت دیدی که یه چیزی رو سفید کردی مثل فرش اما باز توی رندر تاریک میشه برو توی بخش vraymtlwarrper عدد gi رو بالا ببر. اینجوری بیشتر gi روش اثر میزاره.
5-بک گراند خوب نشده.هم خیلی تخت شده هم نقطه گریز با پرسپکتیو کار نمی خونه.هم اینکه عکسی که انتخاب کردی کوچیک شده.
6-رنگ بندی اتاق خوب نشده.البته سلیقه شخصی.
7-مدل تختش جالبه.اما بزرگترین ایرادی که داره ارتفاع زیادشه.اگه از جایی دیدی خب مطمئنا اون طراح تخت اصلی ترین اصول استاندارد رو رعایت نکرده.زیبایی خوبه اما در درجه اول باید چیزی کارا و مورد استفاده باشه.
8-گذاشتن کتاب خونه بالای تخت خواب اشتباهه.چون اگه یه زلزله کوچیک بیاد بوففف....
9-اون چندتا کشو و کمد چرا اینقدر تو رفتن>>؟ چرا میگم.چون که برای دسترسی باید از روی چوب رد شد... مطمئنا این چوب بعد از مدتی دچار ضعف میشه و اون وقته که دوباره بعد از ده سال این بچه بزرگ شد میره روی چوب و بوففففف
10-هالوژن باید توی سقف باشه نه اینجوری روی سقف
11- عناصری که توی کار میزاری باید با کار تناسب داشته باشن.اگه چندتا dvd میزاری باید توی رندرت دستگاه پخش و تلویزیون هم بزاری.... هر چیزی توی عکس باید هدف داشته باشه
12-رندری که پست کردی خوب شده.اما هیچ وقت توی اتاق مثل حموم مه نمی گیره که اینجوری هااله نور دیده بشه...و اینکه برای رندرهای پست باید یه ذره روی رنگ بندی هم کارکنی.
13- کار پست زیادی بلور شده.بلور شدن کاملا باید کنترل شده باشه.بهترین حالت بلور همون عمق میدان هست.یعنی همون DOF .. برای درک بهتر انگشتتو بزار نزدیک چشمت.وقتی به مانیتور دقت میکنی انگشت تار میشه و وقتی به انگشت دقت میکنی مانیتور تار میشه.بهش میگن فوکوس
14- سعی کن از کارت چند تا رندر بگیری.اگه قراره یه رندر باشه پس باید به حالت اکستریم پر دیتیل باشه و از دیتیل های مهم یه بچه رندر بگیری و توی یه شیت نهایی جمع بندی کنی.
ببخشید اگه یه مقداری نقدم صریح هست.چون دوست دارم کارهات بی عیب و نقص باشه.
دوستان بخش سخت افزار خیلی دوستان زحمت میکشن.خواهشن سر بزنین.چون با زدن همون کلید تشکر دل گرمی میشه برای دوستانی که ساعتها درگیر ترجمه و ارائه مقالات اون هم بصورت آپدیت و ساعتی.مرسی