آی نود ارائه دهنده خرید لایسنس نود 32 در ایران

vahid.fada

New Member
آی نود اولین ارائه دهنده لایسنس محصولات شرکت ESET با قیمت مناسب در ایران می باشد. این سایت از سال 88 تا کنون فعالیت خود را در زمینه فروش لایسنس نود 32 آنتی ویروس آغاز کرده و امروزه تمامی لایسنس های شرکت ایست از جمله لایسنس اسمارت سکیوریتی، اینترنت سکیوریتی، نود 32 آنتی ویروس و.. در فروشگاه خود برای فروش گذاشته و ضمانت می کند تا تا پایان یک سال پشتیبانی لازم را فراهم آورد.
آی نود ارائه دهنده خرید لایسنس نود 32 در ایران

آی نود اولین ارائه دهنده لایسنس محصولات شرکت ESET با قیمت مناسب در ایران می باشد. این سایت از سال 88 تا کنون فعالیت خود را در زمینه فروش لایسنس نود 32 آنتی ویروس آغاز کرده و امروزه تمامی لایسنس های شرکت ایست از جمله لایسنس اسمارت سکیوریتی، اینترنت سکیوریتی، نود 32 آنتی ویروس و.. در فروشگاه خود برای فروش گذاشته و ضمانت می کند تا تا پایان یک سال پشتیبانی لازم را فراهم آورد.
مقدمه:
ایست (به انگلیسی : ESET) یک شرکت امنیتی IT است که مقر آن در براتیسلاوا، جمهوری اسلواکی قرار دارد که در سال ۱۹۹۲ با ادغام دو شرکت خصوصی تأسیس شده‌است. این شرکت در بین سال ها 2008 تا 2011 به صورت پی در پی به عنوان برترین شرکت در کشور اسلواکی انتخاب شد.
ESET در بخش خصوصی برگزار شد و این شرکت در حال حاضر در بیش از 30 کشور دفتر دارد و همچنین توزیع‌کننده در بیش از ۱۸۰ کشور جهان از جمله ایران است.
محصولاتی که این شرکت برای سیستم عامل های خانگی ارائه می دهد
محصول ESET Nod32 Antivirus
نرم افزار نود ۳۲ آنتی ویروس امنیتی از قدیمی ترین سری محصولات ایست می باشد این نسخه را به نسخه پایه یا بیسیک نیز می شناسند.
این نرم افزار فقط ابزار های اصلی یک آنتی ویروس را دارا می باشد. که شامل اسکن فایل ها، اسکن ایمیل، جلوگیری از انتشار فایل های آلوده به سایر نقاط و...
در واقع این نسخه از محصول ESETهمان طور که نام آنتی ویروس روی آن گذاشته شده است فقط یک آنتی ویروس می باشد و در برابر تهدید های فایل های آلوده از سیستم شما محافظت می کند این آنتی ویروس شما را در برابر ویروس های مخرب در هارد های اکسترنال، انواع حافظه ها نظیر فلش، میکرو دیسک و… ممکن است وجود داشته باشد محافظت می کند.
محصول ESET Internet Security
این نرم افزار به جای نرم افزار ESET Smart Security منتشر شد. نرم افزار ESET Internet Security برای اولین بار با انتشار نسخه 10 در سال 2017 رونمایی شد. تا با امکانات بیشتر جایگزین نرم افزار اسمارت سکیوریتی شود.
این محصول کاملترین نسخه خانگی ایست بعد از نسخه Premium می باشد. این نسخه تمامی مزایای نود 32 آنتی ویروس را دارد و یک آنتی ویروس و محافظ قوی است و علاوه براآن یک محافظ قدرتمند در برابر نفوذ هکر ها به سیستم و از طریق اینترنت می باشد که شامل جلوگیری از فیشینگ، وبکم، نفوذ های مخرب های اینترنتی و... می باشد
محصول ESET Smart Security Premium
این محصول کاملترین محصول شرکت ایست برای کاربران خانگی می باشد دو مزایا بیشتر نسبت به محصول ESET Internet Security دارد که شامل وارد زیر است.
Secure DATA: این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید هر فایلی شامل عکس، ویدیو و... را رمزنگاری کنید که دیگر هیچ فردی نتواند آن فایل را اجرا کند. و فقط خودتان که نرم افزار ESET را در سیستم نصب دارید می توانید آن فایل را رمز گشایی کنید.
Password Manager: این قابلیت به شما کمک می کند تا پسورد هایی که در سایت ها و نرم افزار ها وارد کرده اید را در بخش مدیریت پسورد های ایست ذخیره کنید و آن ها را مدیریت کنید.
13991006000374_Test_NewPhotoFree.png

پیشنهاد ما برای خرید و نصب محصولات ESET نرم افزار کاربردی ESET Internet Security می باشد این نرم افزار به دلیل دسترس بودن راحت آن در کشور ایران و امکانات فراوانی که این شرکت برای این محصول ارائه داده، این محصول شرکت ایست که فقط 3 سال از عمر آن می گذرد را تبدیل به محبوبترین نرم افزار کمپانی ایست تبدیل کرده است.
تا اینجای کار ما محصولات خانگی برای دسکتاپ را معرفی کردیم اما به غیر از این یک محصول دیگر برای دستگاه های اندرویدی شامل تبلت ها و گوشی های اندرویدی نیز شرکت ESET محصولی معرفی کرده است
محصول ESET Mobile Security
یکی از محصولات شرکت ESET که بر روی دستگاه های اندروید قابل اجرا می باشد. این اپلیکیشن قابلیت های کاربردی نظیر: اسکن فایل ها – ضد سرقت کامل که شامل قفل گوشی از راه دور، تصویر برداری از سارق توسط دوربین سلفی ، ردیابی سارق توسط GPRS و همچنین قابلیت رمزنگاری روی نرم افزار ها وبازی های نصب شده در گوشی و... را شامل می شود.
البته برای فعالسازی امکانات ضد سرقت این محصول نیازمند به خرید لایسنس ESET mobile Security می باشید.
تمامی محصولات معرفی شده در بالا رایگان نصب می شوند اما برای فعالسازی این محصولات شما نیازمند به خرید لایسنس نود 32 می باشید.
نکات مهم قبل از خرید لایسنس نود 32
لایسنس های خانگی نود 32 به صورت یک کد 20 رقمی می باشند این لایسنس ها در کشور ما معمولا با پیشوند های AF ، BH و RN به کاربرن تحویل داده می شود و معمولا از کشور افغانستان، بحرین و یا خاورمیانه است. شرکت ایست برای کشور ایران پیشوندی تعریف نکرده دلیل آن هم بیشتر به تحریم ها و فشار به شرکت ها از جمله شرکت ایست می باشد. اما این موضوع اختلالی در عملکرد لایسنس ها ندارد و هیچ تفاوتی بین لایسنس ها وجود ندارد و بیشتر این پیشوند ها نشان دهنده هویت آن لایسنس است. و هیچ یک از این پیشوند ها در کیفیت محصول نه می کاهد و نه افزایش می دهد و فقط برای تشخیص هویت کشور منتشر کننده از این پیشوند ها استفاده می شود.
نرم افزار را سعی کنید از سایت اصلی شرکت ESET به صورت رایگان دانلود کنید و هرگز از CD ها و سایت های واسط برای دانلود استفاده نکنید
از سایتی که شما را مجبور می کند یک فعالساز ( کرک ) را پس از وارد کردن لایسنس اجرا کنید، خرید نکنید. زیرا این نوع سرویس ها هرگز ارجینال نیستند.
لایسنس های اورجینال بدون هیچ دخالتی باید در خود آنتی ویروس وارد شود و به راحتی اکیو شده و تاریخ یک ساله آن در قسمت خانه (home) به نمایش در بیاید.
از چه سایتی برای خرید لایسنس معتبر نود 32 اقدام کنیم؟
سایت های معتبری در ایران وجود دارند که لایسنس نود 32 را به فروش می رسانند ما در ادامه این گزارش به معرفی یکی از این سایت ها می پردازیم.
13991006000375_Test_NewPhotoFree.png

سایت آی نود ارائه دهنده محصولات ESET در ایران
آی نود نماینده ESET در ایران شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند با قیمتی مناسب برای خرید لایسنس نود 32 اقدام کنند. همچین این سایت تخفیف ویژه ای را برای کاربرانی در نظر گرفته که برای اولین بار اقدام به خرید لایسنس می کنند.
سایت آی نود بیش از 11 سال است که در زمینه فروش محصولات ایست فعالیت دارد. این سایت با قیمتی مناسب توانسته کاربران زیادی را در سراسر ایران پشتیبانی کند.
این سایت به مشتریانی که اولین خرید خود را از این سایت انجام دهند تخفیف 15 درصدی لحاظ می کند شما می توانید برای خرید از کد تخفیف: news2021 برای 15 درصد تخفیف بیشتر استفاده کنید. همچنین سایت آی نود برای برخی محصولات خود یک لایسنس هدیه نیز در نظر گرفته است. لازم به توضیح است که این سایت تمامی لایسنس های خود را به مدت یک سال ضمانت می کند و تا یک سال هر مشکلی از طرف کاربر وجود داشته باشد با پشتیبانی در میان گذاشته و راهنمایی لازم جهت رفع مشکل صورت می گیرد.
شما می توانید از طریق واتس اپ و یا از طریق ایمیلی که در پایین منتشر میشود با آی نود در تماس باشید.
شماره ارسال پیام در واتس اپ و تلگرام: 09910107231
آدرس ایمیل: inod32.ir[@]gmail.com
ادرس سایت: https://inod.site
 

جدیدترین ارسال ها

بالا