آیا Houdini اونی هست که میگن ؟

green_screen

New Member
این موضوعی که میخوام مطرح کنم ، هم اینجا میتونه مطرح بشه هم تو بخش مسائل مربوط به برنامه های سه بعدی ولی متاسفانه یه قسمت مجزا برای این برنامه تعریف نشده . بنا بر این اگر این مبحث تو این قسمت یه کم عجیب به نظر میرسه ، پوزش بنده رو پذیرا باشید .
با تشکر از راهنمایی های خوبتون ، من از افراد مختلف در مورد هودینی چیزهای زیادی شنیدم و اونطوری که میگن تو بحث های زیر خیلی امکانات خوبی داره و مناسب این کارهایی که میگم . همچنین خروجی خوبی داره و به نسبت نرم افزار های دیگه راه حل سریعتر و کوتاهتری بهمون میده :
شبیه سازی سیالات ( مایعات ، ذرات ، دود و دم و امثالهم ) ، شبیه سازی حرکات اجسام سخت که به صورت دستی انیمیت نمیشه همچون تخریب اجسام ، حرکات بر طبق قوانین فیزیک نیوتونی در دنیای واقعی و . . . و همچنین اعمال تعریف نشده در یک ایده خلاقانه ( مثلا اینکه من بخوام شکل یه ساختمون رو تبدیل به رشته های طناب کنم ، به صورت تدیریجی البته . . . ) و در حالت کلی یه تکمیل کننده خوب برای بحث جلوه های ویژه . . .
آیا این ادعا درسته ؟ آیا واقعا میشه بیشتر نیازهای اینچنینی رو با این برنامه برطرف کرد ؟ آزمودن رو آزمودن خطاست و به نظرم بهترین راه اینه که از دیدگاه ها و تجربیات هم استفاده کنیم . لطفا در این مورد منو راهنمایی کنید . خیلی ممنون .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا