mohsen.rajabi
Active Member

نتایج یک بررسی نشان می دهد موتور جستجوی جدید مایکروسافت بنام “بینگ” که طی یک هفته اخیر راه اندازی شده، توانسته است یاهو را پشت سر بگذارد.
به گزارش فارس به نقل از eWeek، بررسی های موسسه تحقیقاتی Stat Counter حاکیست تنها در آمریکا بینگ هم اکنون ۱۶/۲۸ درصد از بازار جستجو را در اختیار دارد و یاهو تنها ۱۰/۲۲ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.
هر دو شرکت کماکان فاصله زیادی با گوگل دارند. گوگل در حال حضار ۷۱/۷۴ درصد از بازار جستجوی اینترنتی را کنترل می کند.
البته برخی کارشناسان معتقدند ممکن است این استقبال موقتی و حاصل تبلیغات گسترده وسرسام آور مایکروسافت باشد.
این شرکت تاکنون بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار را صرف تبلیغات در مورد بینگ نموده و قصد دارد این کار را ادامه دهد.