لینک ندارم ولی به شما پیشنهاد میکنم که مجموعه های زیر رو مطالعه کنید . برای شروع خوب هست.
Advanced 3D game programming all in one
Game testing All in one
beginning Direct 3D programming 2nd edition
Game & Game Interface Design
3D Game Engine programming
Introduction to 3d Game Engines
البته میتونین اونایی رو مطالعه کنید که به بخش مورد نظرتون در برنامه نویسی بازی یا به طور کلی DirectX مربوط میشه. من خودم اولی، سومی و چهارمی رو خوندم و به نظر خودم خیلی مناسب بوده ولی اگه میخواین بیشتر تحقیق کنید پیشنهاد میکنم که ساختارهای مختلف رو از منابع اینترنتی با یک سرچ ساده مطالعه کنید و بعد بشینید و درباره چیزی که میخواین مثلاً یک سیستم نور پردازی فکر کنید و الگوریتمهای اون رو رسم کنید . وقتی به بهترین الگریتم رسیدین همون رو در محیط برنامه نویسی به هر زبانی که بلد هستین و امکانات گرافیک 3بعدی رو داره برنامه نویسی کنید . خوبی این روش اینه که باعث میشه به روشهای کلیشه ای کتابها کار نداشته باشین و نو آوری کنین .
موفق باشید