آموزش مبحث:light cache

ir4d

Member
t984fm.jpg
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] آموزش مبحث:light cache [/FONT]

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]
عناوین آموزشی:
General
Parameters
Calculation parameters
Reconstruction parameters
Mode

On render end


2ur3w5h.jpg
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]چکیده ای از مطالب آموزشی وی ری:
[/FONT]


[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]نهانگاه یا ذخیره گاه نور (بعضی اوقات نیز ترسیم نور نامیده می شود.) یک تکنیک جهت تخمین روشن سازی جهانی در یک صحنه می باشد.این متود دراصل توسط گروه کائوس (chaos) مخصوصا برای رندر کردن V-ray توسعه جهانی یافت.این متود خیلی شبیه به ترسیم فوتون می باشد، اما خیلی از محدودیت های آن را ندارد.
ذخیره گاه یا نهانگاه نور توسط ردیابی خیلی خیلی از خطوط سیر چشمی از دوربین ساخته می شود. هر کدام از برگشتها دراین مسیر، به طور خیلی مشابهی با نقش فوتون، روشن سازی از بقیه مسیر را تا یک ساختار 3d ذخیره می کند. از طرف دیگر، دریک حالت، این دقیقا سمت مقابل نقش فوتون است که مسیر ها را از نورها ردیابی می کند وانرژی دریافتی از ابتدای مسیر تا نقش فوتون را ذخیره می کند. با وجود خیلی ساده بودن ، روش ذخیره سازی یا نهان کردن نورنسبت به نقش فوتون مزایای بیشتری دارد:

• ساده تر نصب می شود. ما تنها دوربینی داریم که پرتوها رااز بخش مقابل تا نقش فوتون ردیابی می کندو هر نور موجود در صحنه راباید پردازش کند و معمولا برای هر نور نیاز به یک تنظیم جداگانه داریم.[/FONT]


[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]
14ilpxz.jpg
[/FONT]
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]لینک مستقیم:
پسورد:www.ir4d.com
منبع:انجمن متخصصین انیمیشن IR4D
[/FONT]​

[/FONT]
PHP:
http://www.ir4d.com/dl/3dmax/vray/light cache.rar
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]


[/FONT]​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا