آموزش ساخت چراغ ماشین ( سطح آموزش حرفه ای)

مرحله اول Modeling :

tut01_01.jpg



مانند شکل بالا یه Sphere یا همون کره درست کنید و تنظیماتش رو دست نزنید.


tut01_02.jpg


اون رو به Editable Poly تبدیل کنید.

حالا از Sub-Object حالت Polygon رو انتخاب کرده و نیمه چپ کره رو انتخاب کنید.



tutorial01_03.gif



ابزار Move رو انتخاب کنید. شیفت رو پایین نگه دارید. حالا ازش کپی بگیرید و اسمش رو "Light Lense" بذارین.




tut01_04.jpg


حالا نیمه چپ رو Move کنید. به طرف راست.




tutorial01_07.gif



مرحله دوم Texturing :





tut02_01.jpg



تفکیک متریال ها :




tut02_02.jpg



برای ساخت متریال شیشه این تنظیمات رو اعمال کنید.






tut02_03.jpg



امیدوارم مفید بوده باشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا