سلام
متاسفانه درست متوجه منظورتون نشدم
اگه منظورتون کامپوزیت کردنه، دو راه وجود داره
1. از متریال استاندارد matte shadow استفاده کنید
به همه آبجکتاتون و اتول زیباتون ازین متریالی که عرض کردم بدین
حالا ماشنتونو بذارید حرکت کنه (تو این مرحله فقط سایه ها هستن که رندر میشن) دست آخر سیوشون کنید با فرمت png
و اینبار همه آبجکتا غیر از اتول زیباتون رو اتنخاب کنید و به پراپرتیزشون برید و ...
همونطور که میبینید همه تیک ها رو از قسمت rendering control بردارید، بغیر از renderable و visible toreflection
حالا موقعشه که ماشینتون حرکت کنه و ازش رندر بگیرید (تو این مرحله فقط ماشین رندر میشه + رفلکت هایی که روش می افته )
حالا اون رندرهارو (سایه ها ) تو برنامه مثلا افتر افکت بندازید روی رندر ماشینتون
2. از vray mtl wrapper استفاده کنید
اون زمینی که قراره روش سایه بیفته رو ازین متریالا بش بدید از پارامترش تیک سه گزینه matte surfaace /shadow / affect alpha رو بزنید و بیس متریالتون هم مثلا یه استاندارد بدید.
چون من نمیدونستم تا اینجای کار شما چیکار کردید و منظورتون از رندر شهر چیه شاید براتون این توضیحات نامفهوم باشه اگه سوالی بود درخدمتم