آموزش بروزرسانی اندروید گوشی سامسونگ با سریعترین روش

update-android-versions.png

چگونه گوشی خود را آپدیت کنیم؟ این سوالی است که هم.اره خیلی ا کاربران گوشی های تلفن همراه می پرسند. به دلیل اهمیت بالای به روز رسانی تنظیمات گوشی برای عملکرد بهتر آن تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه بروزرسانی اندروید گوشی را به شما آموزش دهیم. شما می توانید به راحتی برای بالا بردن ورژن گوشی خود یا ارتقا اندروید آن به صورت اتوماتیک یا دستی اقدام نمایید. هر دو روش بستگی به گوی شما دارد. ما در ادامه هر کدام از این روش ها مورد بررسی قرار می دهیم. آپدیت اندروید گوشی یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که توسط این سیستم عامل به کاربران ارائه می شود. تمامی به روز رسانی های ارائه شده توسط اندروید به صورت یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می شوند و می توانید هر زمان که تمایل داشتید فرآیند دانلود و نصب آنها را روی گوشی تلفن همراه android خود دنبال کنید. در نتیجه لازم است به منظور دسترسی به قابلیت های جدید گوشی، جلوگیری از مسائل امنیتی و همچنین سازگاری بیشتر در خصوص بروزرسانی اندروید گوشی خود اقدام کنید


بروزرسانی اندروید گوشی چگونه است؟

بروزرسانی اندروید یکی از امکاناتی است که به صورت مرتب و در بازه های زمانی مختلف توسط سیستم عامل اندروید ارائه می شود. در واقع برای دسترسی به قابلیت های جدید اندروید و رفع باگ های موجود لازم است فرایند بروزرسانی گوشی اندروید از طریق بخش تنظیمات توسط کاربران این سیستم عامل دنبال شود. موضوع قابل توجه این است که در بخش بروزرسانی اندروید گوشی می توانید آپدیت های سالانه بزرگی مثل بالا بردن ورژن گوشی اندروید که نتیجه برنامه ریزی این مجموعه در طول یکسال کاری بوده است را مشاهده نمایید یا اینکه از بروزرسانی های ماهانه استفاده نمایید که معمولا برای افزایش امنیت و رفع باگ های امنیتی ارائه می شوند. انتخاب هر کدام از اینها بستگی به شما دارد.

برای به روز رسانی دستی اندروید باید مراحل زیر را طی کنید.

به Settings یا تنظیمات گوشی تلفن همراه اندرویدی خود مراجعه کنید.

update-android-automatically.jpg

روی منو Software update یا به روزآوری نرم افزار در نسخه های فارسی ضربه بزنید.در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می شود منو Download and install یا دانلود و نصب را انتخاب نمایید.

update-android-manually-guide.jpg

در صفحه جدید دکمه Download را لمس نمایید.

update-android-manually-tutorial.jpg

هم می توانید با لمس دکمه Install now فرآیند آپدیت را آغاز نمایید یا اینکه با استفاده از دکمه Schedule install فرآیند آپدیت را در زمان دیگری دنبال نمایید.

update-android-manually-steps.jpg


در اینجا باید به یک نکته مهم توجه کنید. اگر آپدیتی برای اندروید شما موجود نباشد یا بعد از اتمام فرآیند بروزرسانی گوشی در صورت مراجعه مجدد به صفحه فوق، همانند تصویر زیر با پیغام Your software is up to date مواجه خواهید شد.

update-android-manually-guideline.jpg

با طی این مراحل به سادگی می توانید مراحل مربوط به آپدیت اندروید را انجام دهید. یک روش دیگر نیز این است که از آپدیت خودکار استفاده کنید. آپدیت خودکار به مراتب ساده تر و سریع تر است. برای آپدیت خودکار اندروید نیزبه قسمت تنظیمات گوشی خود بروید. و منو Software update یا به روزآوری نرم افزار را انتخاب نمایید.

update-android-manually.jpg


گزینه ای تحت عنوان Auto download over Wi-Fi یا دانلود خودکار از طریق Wi-Fi قابل مشاهده است که باید با لمس آن، بروزرسانی خودکار اندروید را به حالت فعال دربیاورید.

update-android-automatically-tutorial.jpg

اگر گوشی شما به وای فای متصل باشد و آپدیتی نیز موجود باشد، به سرعت این فرآیند انجام خواهد شد.


به عنوان یک نکته مهم متذکر می شویم که . قبل از هرگونه آپدیتی مطمئن باشید شارژ باتری تلفن همراه شما بالای 50% باشد. نکته قابل توجه این است که بروز رسانی اندروید گوشی با توجه به تنظیمات گوشی شما، می تواند به صورت خودکار و در زمان اتصال به وای فای رخ دهد یا اینکه لازم باشد به صورت دستی این کار را انجام دهید..



در یک مقاله روش های مختلف مربوط به بروزرسانی و آپدیت اندروید را ارائه کرده ایم. می توانید از طریق لینک زیر این فرآیند را طی کنید:

بروزرسانی اندروید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا