Mahtab Bagheri

New Member
اکتیو کردن ویندوز سرور 2019

windows-server-2019-standard-400x400.jpg






اکتیو کردن ویندوز سرور 2019 جدیدترین نسخه از سیستم عامل مجازی کمپانی مایکروسافت است که بخشی از خانواده NT محسوب می شود و حال در اختیار کاربران قرار گرفته است. مایکروسافت در این نسخه گزینه های زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است و در هنگام نصب به همه آنها اشاره می کند. یه رابط کاربری جدید GUI برای پشتیبانی ارتباط از راه دور جزویی از این تغییرات جدید است. از جمله تغییرات کلیدی دیگر میتوان به پشتیبانی عمیق تر از ماشین های مجازی اشاره کرد که در نسخه جدید، مدل های مختلفی به ویندوز سرور 2019 اضافه شده است. شما می توانید پشتیبانی بهتری از امنیت دستگاه ها داشته باشید و در لینوکس عملکرد بهتری را تجربه کنید. یقینا با داشتن این برنامه، دیگر برنامه های مجازی به کارتان نمی آید و مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده است که یک سیستم حساس و همه کاره را در اختیار شما قرار دهد.

Windows Server 2019 یکی دیگر از سیستم عامل های مایکروسافت می باشد که برای سرور ها طراحی شده است و می تواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکت های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. Windows Server 2019 ویژگی های جدید و پیشرفته ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و ... برای کاربران فراهم نموده است. به عبارت ساده تر Windows Server 2019 به شما کمک می کند تا امور مربوط به آی تی شرکت خود را بسیار آسان تر و در یک سطح کاملاً جدید به همراه کاهش هزینه ها، انجام دهید.
همچنین ویندوز سرور 2019 به ویندوز دیفندر پیشرفته (ATP) مجهز شده است که می‌تواند در حملات روز صفر (Zero-day) و سایر حملات را کشف و از آن‌ها جلوگیری کند. تیم فنی زمان زیادی را به منظور درک چالش های پیش روی کاربران و همچنین تغییرات روند صنایع و نیازهای آنها صرف کرده است. چهار موضوع مطرح در این زمینه شامل سازگاری با محیط ترکیبی، امنیت، بستر نرم افزاری و HCI Hyper-converged infrastructure است. ویندوز سرور 2019 نوآوری های بسیاری در این موارد ارایه کرده است.



مهمترین ویژگی های ویندوز سرور 2019 عبارتند از:
پیشرفت ها در زمینه Hybrid cloud
پشتیبانی از shielded virtual machines
اضافه شدن قابلیت (Windows Subsystem for Linux (WSL
زیرساخت یکپارچه همگرا (Hyper-converged infrastructure (HCI


برای اطلاعات بیشتر و خرید لایسنس قانونی ویندوز سرور 2019 به وبسایت ما مراجعه فرمایید


فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت - ویندوز اورجینال، لایسنس ویندوز، لایسنس آفیس اورجینال، لایسنس ویندوز سرور قانونی


دلایل استفاده از لایسنس اورجینال

Windows%20Orginal.png

Talee Limited - شرکت رایان نت


همکار رسمی مایکروسافت
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
021-28422​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا