آموزش افزایش فالوور توییتر با چند تکنیک ساده

mohamadtohidlo

New Member
امروزه بیش از 1.3 میلیارد حساب کاربری در توییتر وجود دارد که بیش از 326 میلیون حساب فعال ماهانه جهانی و بیش از 500 میلیون توییت روزانه ارسال می شود. ابتدا برای دسترسی به این حساب ها و به دست آوردن فالوورهای جدید، به یک نمایه دعوت کننده نیاز دارید. همچنین باید با اینفلوئنسرها تعامل داشته باشید، توییت کنید، ریتوییت کنید، افراد را تگ کنید و از هشتگ های مرتبط استفاده کنید، از تصاویر و ویدیوها استفاده کنید و خود یا برند خود را تبلیغ کنید. بیایید دریابیم که چگونه به صورت ارگانیک افزایش فالووور توییتر دهیم.
همچنین بخوانید: متن درخواست رفع ساسپند توییتر | کاملا تضمینی
افزایش فالوور توییتر.jpg

نمایه صفحه خود را حرفه ای کنید​

مطمئن شوید که یک نمایه کامل با نام کامل یا نام شرکت خود و دسته ای متناسب با برند شما داشته باشید. یک بیوگرافی مناسب با کلمه کلیدی ایجاد کنید که شامل یک پیوند به وب سایت شما و یک عکس شخصی یا لوگوی شرکت است. برای اینکه مطمئن شوید صفحه شما متمایز است، طرح رنگ را سفارشی کنید و از یک تصویر هدر برای مطابقت با برند خود استفاده کنید. این یک راه کلیدی در افزایش فالوور توییتر به شما کمک میکند.
جالب است بدانید افزایش ایمپرشن پست تاثیر مستقیمی در الگوریتم توییتری شما دارد و حتی با یک خرید ایمپرشن توییتر میتوانید در راستای فعالیت های خود اضافه کنید و تعامل بیشتری با کاربران بدست بیاورید.

خود را در پلتفرم های دیگر معرفی کنید​

دسته خود را با دوستان و مشتریان با استفاده از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. فراتر از اجتماعی بروید - آن را در یک خبرنامه اعلام کنید. آن را روی کارت‌های ویزیت، تبلیغات و مواد بازاریابی قرار دهید. و آن را در وب سایت خود جاسازی کنید.
فالوور توییتر.png

مراقب رقبای خود باشید​

بررسی کنید که آنها چند دنبال کننده دارند و چه کسانی هستند، و چند وقت یکبار توییت می کنند و چه چیزی توییت می کنند. نمایه آنها چگونه است؟ آنها چگونه به رقابت یا مشتریان خود پاسخ می دهند و چه نوع محتوایی را پست می کنند که بیشترین توجه را به خود جلب کند؟ آنها را دنبال کنید و محتوای آنها را ریتوئیت کنید تا در رادار آنها قرار بگیرید. این مرحله برای افرادی که می خواهند بدانند چگونه فالوورهای توییتر را افزایش دهند به همان اندازه مهم است.

دنبال کنندگان و اینفلوئنسرها را پیدا کنید​

قاعده کلی این است که اگر شخصی را در توییتر دنبال کنید، احتمالاً شما را دنبال خواهد کرد. از ویژگی "Who to Follow" برای یافتن فیدهای محبوب استفاده کنید و مخاطبین ایمیل خود را در توییتر آپلود کنید تا افرادی را که از قبل می شناسید پیدا کنید. اینفلوئنسرها را در صنعت خود بیابید و دنبال کنید—مثلاً اگر در صنعت غذا هستید، سرآشپزهای معروف را پیدا کنید و دنبال کنید. اگر آنها ببینند که شما آنها را دنبال می کنید، ممکن است شما را دنبال کنند - و توییت های شما ممکن است به فید آنها ختم شود. هر کاری که با هدف افزایش فالوورهای توییتر انجام می دهید، سعی کنید آن را به صورت ارگانیک انجام دهید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که لیستی از دنبال کنندگان بخرید، این لیست ها معمولاً با ربات هایی پر می شوند که نمی توانند محصولات یا خدمات شما را بخرند و به هر حال ممکن است توسط توییتر حذف شوند.

فعال و پیگیر بمانید​

تعامل با کاربران یک راه مطمئن برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض و دنبال‌کنندگان قابل توجه‌تر است. به طور منظم توییت کنید، به کاربرانی که برای پشتیبانی مشتری از شما نام برده اند یا با شما تماس گرفته اند، پاسخ دهید، پست های دیگران را لایک کرده و بازتوییت کنید، و نظرات خود را مرتباً بدون زیاده روی اضافه کنید. در صورت لزوم، سایر کاربران توییتر را با قرار دادن دسته آنها پیشنهاد دهید و از چت های توییت برای تعامل همزمان با دنبال کنندگانی که علایق مشابهی دارند استفاده کنید.
این راه شما هموار تر در مسیر افزایش فالوور توییتر میکند و به همین امر نیز این موارد ذکر شده را دنبال نمایید.
توییتر.png

توییت در زمان مناسب​

ببینید کاربران شما چه زمانی در توییتر هستند تا توییت های شما را ببینند. با استفاده از داده‌های Sprout Social، Hootsuite، یا Buffer اطلاعات بینش به دست آورید تا پست‌های به موقعی را برنامه‌ریزی کنید که در فیدهای دنبال‌کنندگان شما دفن نمی‌شوند. اجماع غالب این است که بهترین زمان برای ارسال پست بین ظهر تا 3 بعدازظهر در روزهای هفته است، با این حال نکات زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. همچنین، توییت‌های خود را تکان دهید تا فالوورهای زیادی نداشته باشید. محدود کردن فعالیت خود به یک توییت در هر یک یا دو ساعت، می‌تواند دید شما را بدون بیگانه کردن شبکه شما به حداکثر برساند.
وقتی می خواهید افزایش فالوور توییتر انجام دهید، دانستن در مورد هشتگ ها بسیار مهم است. بنابراین در ادامه، استفاده از هشتگ های مرتبط را مورد بحث قرار داده ایم.

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید​

هشتگ ها بدون شک قوی ترین ویژگی توییتر هستند. اغلب از آنها استفاده کنید - حداقل دو در هر توییت را هدف قرار دهید. هشتگ ها نحوه یافتن توییت های شما از طریق جستجو هستند. مطمئن شوید که از مواردی استفاده می کنید که با برند و مخاطبان شما مرتبط است. مشاهده کنید که چه چیزی مرسوم است و به توییت‌های رقبا برای ایده‌ها نگاه کنید یا توییت جدیدی ایجاد کنید که ممکن است مطرح شود.

افزودن فیلم و تصاویر​

توییت‌های حاوی تصاویر و ویدیوها تعامل بیشتری دارند. به گفته Buffer، افزودن یک تصویر مرتبط و با کیفیت به یک توییت می‌تواند تعامل را تا حدود 150 درصد افزایش دهد، در حالی که احتمال بازتوییت شدن توییت‌های حاوی ویدیو شش برابر بیشتر است. اگر ویدیو ندارید، از تصاویر استفاده کنید - اما از استفاده از عکاسی استوک خودداری کنید و مراقب مسائل مربوط به حق چاپ باشید.
آموزش افزایش فالوور توییتر.png

محتوای خوب را پیدا کنید​

از نظرسنجی‌های توییتر استفاده کنید، داستان‌های مشتریان و پست‌های اخیر وبلاگ را برجسته کنید و اخبار و رویدادهای مربوط به برند و صنعت را به اشتراک بگذارید. اگر قصد دارید افزایش فالوور توییتر انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که آنچه به اشتراک می گذارید کیفیت به کمیت دارد و تنوع را در محتوایی که به اشتراک می گذارید بیاورید. با پین کردن جذاب ترین توییت های خود در بالای نمایه خود، بهترین قدم خود را به جلو بگذارید. وقتی کاربران از صفحه شما بازدید می کنند، این اولین توییتی است که می بینند.

جمع بندی​

به طور کلی، توییتر یک پلت فرم آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد محتوای قابل هضم را با مخاطبان هدف به اشتراک بگذارید. اگر عناصر مناسب را در اختیار داشته باشید، نمایه ای محکم، محتوای با کیفیت، و ارتباط با اینفلوئنسرها و سایر افراد در صنعت خود، شانس بسیار بیشتری برای افزایش فالوور توییتر خود خواهید داشت.
منبع : 10 Tips to Increase Twitter Followers in 2024
 

جدیدترین ارسال ها

بالا