LinkinForEver
مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام خدمت عزیزان و دوستان بسیار محترم
این کار اخیر من هست که در طی سه روز انجام شد ...
از کانسپت گرفته تا انیمیت و مدل و اسکریپت کار خودم بوده به جز اسکریپت چراغ قوه که روشن خاموش بشه زحمتش رو پوریا جان کشیدند .
این اخرین کار من در Unity 3D بود و با ورژن 4.2 کار شده ، امروز سراغ ورژن 5 میرم ،اگر چیزی که خواستم شده بود که میمونیم وگرنه باید برم دنبال Unreal Engine ...
نمیدونم واقعا خوب شده یا نه اما به نظرم این نتیجه برای یک کار تک نفری با یونیتی 4.2 خیلی خوب باشه ... ولی خیلی خیلی مشتاقم نظر دوستان رو بدونم ( راحت باشین فوحشم خواستید بدید ) ...
در این کار از SSRR و SSGI استفاده شده ، همینطور شیدر Subsurface Scattering و Physically Based Material که توسط خودم ساخته شده .
ویدیو رو تا تونستم optimize کردم اما خیلی از جزییات از دست رفته پس برای همین چند عکس هم میزارم ... ( کیفیت FULL HD هست .)
برای دانلود ویدیو به این لینک مراجع کنید یا برای تماشای اون در مدیفایراینجا و در یوتیوب اینجا رو کلیک کنید .
قبل از دیدن شوت ها ، لطفا ! حتمی ویدیو رو ببنید ، چون ویدیو خیلی مهم تره ...
شوت های صحنه ... :
A B C :
http://upload7.ir/imgs/2014-08/95865508947782315496.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/41998766369166676760.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/36469670455369859859.jpg
D E F :
http://upload7.ir/imgs/2014-08/60991685311761516608.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/78521231851086497154.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/42962196082201627686.jpg
G H I :
http://upload7.ir/imgs/2014-08/86317320620978446022.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/56748877169053371808.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/92173297400379748166.jpg
در اخر این کار اصلا بی نقص نیست ، مثلا خیلی از تکستچر ها و جزییات هست که خوب تو 4 روز وقت نمی شد بیشتر کار کنم روش مثلا لوله های اب هم بود نصفه مدل کردم اما
به هر حال اگر کبودی چیزی داشت به بزرگی خودتون چشم پوشی کنید ازش ...
امیدوارم از این کار خوشتون بیاد ...
با تشکر
این کار اخیر من هست که در طی سه روز انجام شد ...
از کانسپت گرفته تا انیمیت و مدل و اسکریپت کار خودم بوده به جز اسکریپت چراغ قوه که روشن خاموش بشه زحمتش رو پوریا جان کشیدند .
این اخرین کار من در Unity 3D بود و با ورژن 4.2 کار شده ، امروز سراغ ورژن 5 میرم ،اگر چیزی که خواستم شده بود که میمونیم وگرنه باید برم دنبال Unreal Engine ...
نمیدونم واقعا خوب شده یا نه اما به نظرم این نتیجه برای یک کار تک نفری با یونیتی 4.2 خیلی خوب باشه ... ولی خیلی خیلی مشتاقم نظر دوستان رو بدونم ( راحت باشین فوحشم خواستید بدید ) ...
در این کار از SSRR و SSGI استفاده شده ، همینطور شیدر Subsurface Scattering و Physically Based Material که توسط خودم ساخته شده .
ویدیو رو تا تونستم optimize کردم اما خیلی از جزییات از دست رفته پس برای همین چند عکس هم میزارم ... ( کیفیت FULL HD هست .)
برای دانلود ویدیو به این لینک مراجع کنید یا برای تماشای اون در مدیفایراینجا و در یوتیوب اینجا رو کلیک کنید .
قبل از دیدن شوت ها ، لطفا ! حتمی ویدیو رو ببنید ، چون ویدیو خیلی مهم تره ...
شوت های صحنه ... :
A B C :
http://upload7.ir/imgs/2014-08/95865508947782315496.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/41998766369166676760.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/36469670455369859859.jpg
D E F :
http://upload7.ir/imgs/2014-08/60991685311761516608.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/78521231851086497154.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/42962196082201627686.jpg
G H I :
http://upload7.ir/imgs/2014-08/86317320620978446022.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/56748877169053371808.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-08/92173297400379748166.jpg
در اخر این کار اصلا بی نقص نیست ، مثلا خیلی از تکستچر ها و جزییات هست که خوب تو 4 روز وقت نمی شد بیشتر کار کنم روش مثلا لوله های اب هم بود نصفه مدل کردم اما
به هر حال اگر کبودی چیزی داشت به بزرگی خودتون چشم پوشی کنید ازش ...
امیدوارم از این کار خوشتون بیاد ...
با تشکر