سلام دوستان
به نظرم اگه اول آب بود و بعد آتیش میومد و اونو بخار می کرد خیلی جالب تر بود.
عالی بود ولی اگر میتونستی اتیش رو اروم تر به اب تبدیل کنی عالی تر میشد در کل خیلی خوبه موفق باشی
به نظر من هم تغییر غیر طبیعی و سریعه
فقط همون تغییر آتش به آب یکم زود و غیر منطقی انجام میشه
خوب چون اینا تقریبا منظور همه توی یه زمینه بود با هم جواب میدم .
اگه خودمم بودم به این ایراد می گرفتم !!!
راستش موندم که چجوری این دو تا رو تبدیل به هم بکنم .
البته می تونستم از Morph هم استفاده بکنم ولی باز به نظرم جالب نمی شد.
کار اینجوری بود که دقیقا آب با همون پارتیکل های تشکیل دهنده آتیش ساخته شده بود و از لحاظ تئوری باید دقیق منطبق در میومد (که در نیومد)
برای مرحله بعدی می خوام یه فکری بابت این قضیه بکنم ! پس اگه نظری دارید که چجوری این دو تا رو به هم تبدیل کنم ممنون میشم !
خوب حالا تک تک !!!
امین جان سلام .
اون اولش رو که گفتم در مورد بخار شدن اون پروژه ای جدا میتونه باشه .
در مورد
راستی کارات خوب پیش می ره ما هنوز منتظریم تا کارت رو از ............ ببینیما!
باید بگم که کار رو تحویل دادم (همینه که شروع به تست چیزای مختلف کردم) حالا تا تائید بشه خبر میکنم !
Mahdi_Rashed جان سلام .
رفلکشن ؟ ....
نه فکر نکنم ... خوبه دیگه ... راضی باش آقا جان !
ali_tavanaie جان سلام .
نمیشه این کار رو با متریالی مثل ماسک انجام بدی؟
راستش نه ! اگه میشد حتما می کردم این کار رو و خیلی کمک میکرد.
برای رندر آتیش از Shader خود FumeFx که داخل GUI خود پلاگین هست باید استفاده بشه در حالی که خروجی آب یه Mesh هست و از متریال برای رندرش استفاده میشه و چون کلا اینا 2 تا چیز متفاوتن نمیشه اینجوری کاریش کرد .
سروش جان سلام .
من تنها چیزی که به ذهنم رسید اینه که کاش فقط از نظر ظاهری به مایع تبدیل نمیشد .
بلکه خصوصیات یک مایع را هم میداشت ... یعنی هر قسمت بعد از تبدیل مجدد میریخت رو زمین
آره اتفاقا خودمم به این فکر کردم . اگه موضوع تبدیلش رو حل کنم اینو هم انجام میدم حتما !