PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
بازهم بي توجهي و اقدام عجيب مخابرات، باعث گرفتاري مردم شد.
به گزارش خبرنگار "تابناك"، بي توجهي مخابرات و پست درباره توزيع به موقع قبوض تلفن دوره اول فرودين تا اول خرداد امسال، باعث قطعي و همچنين يك طرفه شدن خطوط تلفن بسياري از مشتركين شده است.
بنابراين گزارش، نرسيدن قبوض تلفن خانگي و تجاري بسياري از مشتركين مخابرات منجر به قطع شدن و يك طرفه شدن تلفن ها شده و مردم به همين دليل صف هاي طولاني را در آبونمان هاي مراكز مخابراتي تهران و حومه براي گرفتن قبض المثني تشكيل داده اند.
جالب تر اينكه در برخي مواقع سيستم آنلاين مخابرات براي گرفتن قبض المثني نيز در فاصله هاي زماني طولاني ـ بعضا تا ساعتي ـ مردم را بيشتر كلافه كرده و علاوه بر نارضايتي مردم، زندگي ايشان را نيز با اختلال مواجه كرده است.
از همين رو بانك هاي اطراف مراكز مخابراتي نيز با ازدحام بي سابقه مردم براي پرداخت قبض مواجه شده اند، همين اوضاع براي عابر بانك هاي اطراف مراكز مخابراتي نيز تكرار شده است.
مسئولين آبونمان مخابرات نيز در پاسخ به مردم درباره علت بروز اين معضل، شركت پست را عامل اين اتفاق دانسته اند.
گفتني است، نماينده هاي شركت پست نيز خود را از اين اتفاق تبرئه كرده و از پاسخ به مردم در اين رابطه طفره رفته و تغيير پلاك منازل را عامل بخشي از اين بي نظمي مي دانند و اين در حالي است كه شهرداري تهران كه اقدام به تعويض پلاك منازل كرده، پلاك قديم اين منازل را در كنار پلاك جديد نصب كرده است.
منبع