» » » گفتگو دربارهء ساختار جدید بخش پس تولید « « «

animeditor

Active Member
سلام جمیعاً

دقیقاً از همین امروز، ساختار جدید بخش "پس تولید" إعمال شده.
شاید این چیدمان در نگاه اول کمی پیچیده به نظر بیاد، ولی کسایی که با هنر و صنعت فیلم سازی آشنا هستن، به خوبی می تونن از مزایای این فضای جدید استفاده کنن.

راستش کار با این فضا برای من هم تازگی داره؛ چون حاصل زحمت دوست خوبمون gigamax هستش.
من که از این ساختار خوشم اومد و همه جوره قبولش دارم. :)

البته الان که دارم این مطلبو می نویسم، یه چند تا ایراد فنی پیش اومده که ان شاءالله توی همین امروز و فردا حل می شه.

این تاپیک رو هم ایجاد کردم که اگه کسی حرفی داره و یا نیاز باشه به سوالی جواب داده بشه، همین جا مطرح کنیم.
تنها خواهش مدیریت از همهء کاربرای عزیزتر از جان اینه که به دوستای خودشون (یعنی ما که فقط دسترسی های مدیریتی داریم) اعتماد کنن و مطمئن باشن که هر تصمیم و تغییری که نهایی می شه، برای ارتقاء سطح دانش فروم و همهء کاربراس.
این نکته رو هم یادتون بمونه که:

این تاپیک برای نظرسنجی و طرح ایراد و انتقاد نیست.

ولی پیشنهاد یادتون نره ها ... :wink:
از همه شما ممنونیم.
:rose:

التماس دعا
یا علی
 

yasaman56

Member
آوسبیلدونگ (Ausbildung) یک سیستم آموزش حرفه‌ای و تدریس مهارت‌های کاری در آلمان است. این سیستم به عنوان یک راه ورود به بازار کار برای جوانان مطرح است و در طول آن، شخص به صورت عملی و نظری در یک شغل خاص آموزش می‌بیند. این دوره‌ها به عنوان Ausbildung یا Lehre شناخته می‌شوند.برنامه‌های آوسبیلدونگ های آلمان به مدت حدود 3 تا 3.5 سال طول می‌کشند و به طور عمده توسط کسب و کارها و شرکت‌ها ارائه می‌شوند. افراد در حین آموزش به صورت عملی در محل کار مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند و در کنار آن، دوره‌های تئوری نیز در مراکز آموزش حرفه‌ای (Berufsschule) برگزار می‌شود.پس از پایان دوره آوسبیلدونگ، فرد می‌تواند یک گواهینامه حرفه‌ای یا تحصیلی (Berufsabschluss) دریافت کند و به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه خود فعالیت کند. این سیستم به شدت به دانش‌آموزان امکان می‌دهد تا به سرعت به بازار کار وارد شوند و تجربه عملی زیادی در حرفه خود به دست آورند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا