آفرین روبیک این خیلی خوشگل تر شد <
فقط یه جاهای کار مثل بالای قلبه یکمی بیکیفیت شده ، که البته نوع سبک کار اینو توجیح میکنه یا افکت پشت قلب هم همینطور <
نمره ات :![]()
آفنر
پیشرفت میکنی
باریک الله
سلام
چيه هي از اين بشر تعريف ميكنيد![]()
بزار اين دفه بزنم تو پرت تا حالت جا بياد :دي
راستش كار خوبي شده
اما چند نكته كه بايد بهش توجه كني :
1- اون براشي كه دور قلب بكار بردي اصلا زيبا نكرده كار رو بلكه ادم فكر ميكنه كه گوشه هاي اون قلبه تار شده
2- گرادينت پشت زمينه رو خيلي تيز بكار بردي ( منظورم رو گرفتي ؟ )
اگر نگرفتي: رنگ گرادينت از بالا يه دفه تغيير پيدا كرده و به دوقسمت تبديل شده
3- داخل قلب يه ذره شلوغ شده
4- رنگ ها كنتراستش خيلي بالا هست ، سعي كن كنتراست بالا رو براي جايي بزاري كه دوست داري بيننيده نظرش به اون جلب بشه
ديگه همين![]()
ديدي زندم تو پرت![]()
موفق باشي دوست جانهه![]()
ياعلي
من از این کار خیلی خوشم اومد . اجرای بهتری داره. دل توش داره!و اینا.
نمره: 8 از 10
موفق باشی روبیک.

راستی به نظر من..........یه کم شیشه ای کنیش بهتر میشه............

خیلی خوب شده :d
موفق باشی

روبیک ، طرح سوم خیلی بهتر از اون دو تا دیگه شده <<
آفرین خیلی خوب شده
خوب از انتقادات و پیشنهادات استفاده کردی


مجيدآنلاين يهني تا تورو داره، هي متولد ميشه :دي
دستت درد نكنه. اما من قلب كج و كوله رو از صاف و متقارن بيشتر دوست دارم. نميخواستي اونجوريش رو هم امتحان كني؟












