تفلكي ايراني ها
مشكل ما اينه كه هيچ چيز رو به صورت اصلش نداريم، من به شخصه حاضرم پول قيمت واقعي يه سي دي ويندوز يا فتوشاپ يا آنتي ويروس رو بدم ولي اصل باشه و بتونم از همه امكاناتش استفاده كنم تا اين طوري كچل چلاغ :green:
چه كنيم كه در ايران چيزي به نام اصلي وجود نداره.
مثلا پيش تر از اين هر...
سلام
گريه نكن، چون ظاهرا كسي نيست كه تونسته باشه از اون استفاده كرده باشه. در ضمن اين امكان در فتوشاپ هاي cs4 و cs5 اضافه شده
و فتوشاپ من هم cs5 ME است.
سلام
kuler يه طيف رنگي ايجاد ميكنه براي طراحي وب و فوق العاده هست فوق العاده ....
من فتوشاپ جديد نصب كردم cs5 كه به طور طبيعي kuler داره ولي مال من هيچي نشون نميده
از منوي view گزينه extension و زير گزينه kuler
با سلام
در فتوشاپ من kuler غير فعال هست
در واقع وقتي اون رو باز ميكنم هيچ بخش خاصي توش لود نميشه
خودم احتمال ميدم مربوط به كرك و آپديت و اين حرفا باشه!!!
ممنون ميشم اگر از دوستان كسي راه حلي داره بگه
با سلام
من مدتي پيش حدود 50 تا فايل فلش روي كماپيوتر ذخيره كرده بودم، الان بعد از مدت ها بهشون مراجعه كردم و ميبينم كه فقط تعدادي از فايل سالم باقي موندند و اجرا ميشن. در واقع همه فايل ها اسمشون درسته، پسوندشون درسته، حجمشون رو درست نشون ميده، اما با هيچ برنامه فلش پليري باز نميشند :-?، قابل...