عجب چیزی شده.... ها فقط یه چزی در مورد این بلر... ببین واسه آبجکتای بزرگ نباید انقدر عمق میدان کم باشه..الان این زیادی بلر شده . اگه اصلا بلر نشه بهتره.یعنی قانون طبیعت اینه : دی
اتفاقا تعداد طرفداران منتال خیلی زیاده و در ضمن افراد بزرگی هم طرفدار منتال هستند.
دلیل پر طرفدار شدن وی ری مدل های آماده ای هست که تو اینترنت ریحته واسه وی ری و بزرگترینشم اورموشنه.
در ضمن وی ری واسه کارای معماری توی نرم افزارایی مثل مکس،بلندر و ... طرفدار داره.الان فیلمای سینمایی همشون با...
خوب بازم بگو سرعت وی ری با منتال مثل همه!البته نمی دونم تنپیمات رندرت چی بوده ولی همچین رندری دققیقا با همین کیفیت با با منتال،بیشتر از بیست دقیقه بشه زیاده.البته آبجکت های تکراری رو باید با منتال ری پروکسی بزرنی.شما از وی ری اسکاتر استفاده کردید یا نه؟
در ضمن من فکر می کنم با وی ری هم زمان...
کار خیلی جالبی شده.از اون ies لایتا هم خیلی خوشم میاد.کلا ies رو دوست دارم.
ققط لباسا و مانکنا یه نمه غیر عادی شدن/
رندر تایم و سیستمتونو هم اپه میشه بگشد.
در کل کارتونو دوس دارم.
موفق باشی.
ممنون دوست عزیز.
کی همچین حرفی زده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چمن رو که با fur مکس میزنی.یا پلاگینای باحالی گه هستن.
بابا منتال اصلا واسه دیسپ مپ معروفه.الان انجین دیفالت ساف ایمیج منتاله!!
GI منتال هم که آخرشه!! خیلی سریعتر و دقیق تر از لایت کش وی ری هست.
در ضمن زمان رندر تو منتال خیلی...
سلام بچه ها.:46:
این آخرین کاریه که تو مکس انجام دادم.
مکس 2010 هست با منتال ری.
جریانشم از این قراره که این نتیجه ی آموزش ویدیویی هست که واسه جایی زدم و نتیجه نهایی شده این.
آموزش ویدئویی هم توی امضام لینکش هست.
سلام بچه ها.
من این آموزش رو توی بخش معماری گذاشتم گفتم اینجا هم بزارم تا یادب تازه بشه از رفقای قدیمی:rose:
تو این تاپیک می خوام توضیح کلی در مورد مراحل طراحی نمای داخلی رو براتون بزارم.
بریم سر اصل مطلب.
نتیجه ی نهایی میشه این:
قبل از شروع یه توضیح بدم که متنی که این زیر می بینید...
سلام به همه.:rose:
خوبین شما؟
تو این تاپیک می خوام توضیح کلی در مورد مراحل طراحی نمای داخلی رو براتون بزارم.
بریم سر اصل مطلب.
نتیجه ی نهایی میشه این:
قبل از شروع یه توضیح بدم که متنی که این زیر می بینید ورژن حرفه ای آموزش هستش،دوستان تازه کار میتونند از لینکی که آخر آموزش گذاشتم آموزش...