Recent content by sp@eed

  1. S

    درخواست یک فایل(بسیار مهم)

    واقعا الکی نیست که بهترین فروم توی ایران هستید چون برای کاربراتون وقت میزارید واقعا تشکر بسیار بسیار زیادی ازتون دارم :rose::rose:
  2. S

    درخواست یک فایل(بسیار مهم)

    مرسی من فقط به خاطر اون خط منحنی بالاش میخوام کسی اموزش اون طور خطی را با ایلسترایتور داره ؟
  3. S

    درخواست یک فایل(بسیار مهم)

    مگه خودش طراحی کرده ؟ بعد یه مسئله حالا چطوری پولشو بدیم :lol: 200 تومن که نمیشه کارت کشید
  4. S

    درخواست یک فایل(بسیار مهم)

    دستتون درد نکنه داداش این خیلی قدیمی هست اخه 2 هزار تومن ؟:green:
  5. S

    درخواست یک فایل(بسیار مهم)

    کسی این فایل را داره بهم بده خیلی مهمه
  6. S

    درخواست یک فایل(بسیار مهم)

    سلام بچه ها من فایل pds یا .. این عکسی که گذاشتم توی ضمیمه را میخوام خیلی بهش نیاز دارم تشکر :rose:
  7. S

    سوالاتی در مورد طراحی قالب انجمن؟؟

    بله داداش همینه کلا برای طراحی قالب باید همون سایز را بزنی در مورد سوال دومت هم بستگی به css نویست داره که مثلا متن اگر طولانی شد به توحه به متن div هم بزرگ بشه
  8. S

    سوالاتی در مورد طراحی قالب انجمن؟؟

    داداش معمولا قالب هایی که با فتوشاپ طراحی میشن سایز رزولوشن استاندارد ویندوز هستند که همون 768*1024 هست که اگر میخوایی قالب استانداری داشته باشی حتما باید رعایتش کنی
بالا