Recent content by smh1988

  1. smh1988

    درخواست همکاری level designer و modeler برای ساخت بازی FPS ( تهران )

    با احترام شرکت آمیتیس بازی رایان سازنده ی بازی پر فروش "جنگ در خلیج عدن" در جهت ساخت یک بازی FPS با موتور بازی Unreal Engine 4 از متخصصین در ضمینه های ذکر شده درخواست همکاری می نماید. Level Designer+ Expert Modeler+ Professional in Maya or Max LOD modeling plus normal maps and...
  2. smh1988

    threading in maya with python

    سوالتو متوجه نشدم کلا می خوام 2 تا تابع رو در بین هم اجرا کنم !
  3. smh1988

    threading in maya with python

    threading در مایا از تابع maya.utils.executeInMainThreadWithResult() هم استفاده کردم اما دستورات رو در بین هم انجام نمیده و پشت سر هم انجام میده !
  4. smh1988

    threading in maya with python

    من که گفتم تخصصیه ! نه عزیزم میخوام از threading تو مایا استفاده کنم نه اینکه duplicate کنم !:lol:
  5. smh1988

    threading in maya with python

    یه حرف تخصصی می خوام بزنم ! دوستانی که تحملشو ندارن نخونن ! از یه جایی خوندم که بهتره به جای python از خود maya استفاده کنم ( Maya Idle) حالا یکی به من بگه چه جوری ؟
  6. smh1988

    threading in maya with python

    دارم thread ها رو تو مایا با python پیاده سازی میکنم . یه برنامه ی ساده نوشتم فقط برای تست که خیلی خوب جواب داد ( ولی با توابع maya.cmds در تعامل نبود ) import thread #to importing classes from threading import * #all funcs from "thread" class will comes n=0 def add(k,p)...
  7. smh1988

    آموزش mel در مایا

    وقتی maya documentation هست به هیچ کس رو ننداز !
  8. smh1988

    یک برنامه ی جالب برای ایجاد بینهایت طرح انتزایی !

    ابتدا glut32.dll رو توی system32 کپی کنید ! با کلید سمت راست( arrow key ) میره عکس بعدی ( برگشتی هم در کار نیست !) با کلید سی 'c' اونو سیو کنید (تو همون جایی که exe هست قرار می گیره با نام capture screen #.tga )
  9. smh1988

    OpenGL چیست ؟

    نمونه . I write this particle system for myself . you can not simply compile this code it's just for looking Particle system copy "GLUT32.dll" into "C:\Windows\System32" then run the "bokeh.exe" file . enjoy ! to capture from your desired scene press 'c' on your keyboard . pass ...
  10. smh1988

    اسمبلی

    راستش برنامه ی بزرگیه ! اگه من می خواستم بنویسم اونو تبدیل به کد C می کردم بعدش با قوانین ریاضیات گسسته تبدیلش می کردم به کد اسمبلی . (برای محاسبه ی عبارت باید از stack استفاده کنید -درس ساختمان داده ها در رشته ی نرم افزار )
  11. smh1988

    OpenGL چیست ؟

    ادامه ی OpenGL (کمی تخصصی تر ) OpenGL® is the only cross-platform graphics API that enables developers of software for PC, workstation, and supercomputing hardware to create highperformance, visually-compelling graphics software applications, in markets such as CAD, content creation, energy...
  12. smh1988

    مختصات تصویر نقاط روی یک صفحه، پس از دوران آنها حول یک محور خاص؟؟؟

    Linear algebra با اجازه ی آقا King http://en.wikipedia.org/wiki/Transformation_matrix
  13. smh1988

    OpenGL چیست ؟

    به بیان کاملا ساده ... 1-یک کتابخانه ی گرافیکی اپن سورس است ( open source graphic library ) در واقع یک رابط برنامه نویسی کاربردی است (API ) یا همان "رابط نرم افزاری برای سخت افزار گرافیکی" ( مانند DirectX ) (مثلا شما انتظار کشیده شدن یک شکل 3 بعدی را دارید و این رابط این کار را برای شما به...
  14. smh1988

    مهدی هستم از دانشگاه نجف آباد واسه opengl ...

    مهدی هستم از دانشگاه نجف آباد واسه opengl ...
  15. smh1988

    اصلا وقتشو ندارم ! می خوای مطلب از این ورو اون ور بزارم !

    اصلا وقتشو ندارم ! می خوای مطلب از این ورو اون ور بزارم !
بالا