Recent content by smacker

  1. S

    مشکلی دیگر با پلاگین onone suite 5

    دوست عزیز اگه بگی گرافیکتو چطوری آپدیت کردی ممنونت میشم ؟!:clap:
  2. S

    مشکلی دیگر با پلاگین onone suite 5

    تلاشمو میکنم اگه نشد که مثل شما بی خیال میشم ولی اگه درست شد همینجا میزارم شما هم استفاده کنی :):cool::neutral:
  3. S

    مشکلی دیگر با پلاگین onone suite 5

    کی میتونه اپدیت گرافیک منو پیدا کنه هر چی میگردم یا نیست یا قدیمیه هم تو ساین ati رفتم هم سایت سونی بخش درایور های لپتاپم اگه کسی واسم پیدا کنه اینجا بزاره ممنون میشم :rose: اینم مشخصاتش :
  4. S

    مشکلی دیگر با پلاگین onone suite 5

    این یکی مال چیه ؟
  5. S

    مشکلی دیگر با پلاگین onone suite 5

    ممنونم رضا جون دارم همون کارو میکنم ببینم میشه یا نه!:oops: اگه کرکش رو هم پیدا کریدین واسم بزارین ممنون میشم :rose:
  6. S

    مشکلی دیگر با پلاگین onone suite 5

    بچه ها کسی میدونه open GL چیه ؟ من وقتی پلاگین رو اجرا میکنم ارور میده که واستون پیوستش میکنم ! بلخره من نتونستم این رو هم کرک کنم تو مباحث دیگه هم گشتم ولی کمکی بهم نکرد اگه اساتید محترم کسی کرک و روش کرک کردنو بهم یاد بده ممنون میشم مشخصات سیستم : cpu:centrino 2 Graphic : Ati Mobility...
بالا