سلام
خوبین ؟
این چند تا آبجکت رو در 1 روز کامل 24 ساعت مدل کردم و متریال دادم
در یک روز هم رندر گرفتم
برای هر زاویه نور پردازی رو تغییر دادم .امیدوارم خوشتون بیاد
یه اشکالشو خودم میگم بقیشو شما بگید
چون واسه ارائه هست رو تکسچر زیاد کار نکردم
مدل رو یه بار دیگه . عالیه
رندرت یه سری مشکل اساسی داره:
1-تصویر خام هست کنتراست تیرگی روشنی نداره
2- شما به متریال شیشه مولتی پلای دادی؟!
3- چرا رفلکت منابع نورت رو بدنه نیست
فعلاً نظر نمیدم
ممنون .کاملاً درسته .
این کارا چون برای ارائه ساخته میشن نه واسه نمونه کار ، مجبوری تکسچرها باید تر تمیز باشه که ... اینطوری میشه
در اولین فرصت (اگه امتحان بذاره) هم اصلاحش میکنم .هم آموزشش رو میذارم:)
سلام
کارتون خوبه .موفق باشین
درسته که رندر دومتون تمیزتره . ولی اگه رو متریال ها و تنظیمات اولی کار کنی , به نتیجه ی بهتری میرسی
یعنی رفلکت ها رو متعادل .نور خارجی کم و دارکنس مولتی پلی رو در کالر مپینگ بالا و دیتیل بیشتر
ببخشید
ممنون
من فکر میکنم که رفلکت هم مثل باقیه ابزار باید بجا ازش استفاده بشه :neutral:
که بخصوص تو اینکار بنظرم میاد که همه متریالها رفلکت مناسب دارن . البته این نظر منه و از دوستان دیگه میخوام که
نظرشونو در این مورد بیان کنند
سلام
کارت خوبه . موفق باشی
رو متریال چرم میتونی بیشتر کار کنی .بامپ طرح چرم رو بیشتر و رفلکت بیشتر با گلاسینگنس کم
نور دیوار زیاده . منابع نوریت رو طبیعی تعیین کن بعد اگه کم یا زیاد شد میتونی هم از کالر مپینگ استفاده کنی . البته این یه راهشه
به فرشت (فکر نمیکنم فرش باشه یه...
علیک سلام
درسته .
راه حل، زمان رندر بیشتر میطلبید که من همون 24 ساعت واسه کل کار وقت داشتم
اگه دقت کنید عکس شیر نویز کمتری داره که زمان رندر بیشتری داشته
خیلی ممنون از راهنماییتون