Recent content by Respecter

  1. R

    کمک در Mudbox

    مرسی از راهنماییت من تو پست 23 که در مورد displacement map توضیح دادید راستیتش نفهمیدم و در مورد ویدیویی هم که گذاشتید فرقشو با import کردن از mudbox نفهمیدم اگر لطف کنید به صورت تصویری مثل قبل چجوری displacement map تو مایا بذاریم و توضیح بدید ممنون میشم
  2. R

    کمک در Mudbox

    میدونم خیلی مزاحم شدم ولی جواب بدی یک دنیا ممنون میشم
  3. R

    کمک در Mudbox

    منظورم bump map channel توی painting هست یک سوال دیگر هم داشتم,میدونم برای sculpting اول مدل low poly توی مایا درست میکنیم بعد میاریم تو mudbox حالا اگه تو مد باکس من subdivision زیاد کنم بعد یک sculpt ایی کنم که تو شکل اصلی فرق زیادی بذاره مثل اضافه کردن یک دم میشه برد تو مایا low poly? یا اگه...
  4. R

    کمک در Mudbox

    در مورد displacement map اگر تو mudbox فقط از bump map استفاده کرده باشیم و هیچ گونه sculpting هم انجام نداده باشیم باز هم میشه برجستگی با displacement map گرفت؟
  5. R

    کمک در Mudbox

    سلام پست اخر منو دیدید؟
  6. R

    کمک در Mudbox

    ممنون دوست من البته هنوز وقت نکردم امتحان کنم, امتحان کردم به مشکل خوردم باز مزاحمت میشم. من منظورم از تفاوت texture map ها و نمونه هاشون یک چیز دیگر بود, توی texture map بعضی ابجکتها بعضا کلی map هست مثل این عکس http://www.cgattack.com/turbine/jamoka_texture_maps.jpg یا مثلا occlusion map و...
  7. R

    کمک در Mudbox

    سلام مجدد دوست من قرار بود برای ما displacement map توضیح بدی, اگر سرت شلوغ یک لینک یا tutorial بدی کفایت میکنه انگلیسی هم باشه موردی نیست یک خواهش دیگر هم داشتم میخواستم لطف کنی تصویری از خروجی هر نوع map که وجود دارد بزاری یک توضیح مختصر بدید, بعضی وقتها map هایی میبینم با رنگها و خروجیهای...
  8. R

    کمک فوری

    ray tracing را هم تغییر داده بودم ولی کمکی نکرد مساله اینه توی اموزشها وقتی assign میکنه قرمز قبل رندر ولی برای من مشکی. من ابجکتم توی یک اتاق که دارم lighting میکنم
  9. R

    درخواست اموزش lighting در مایا

    سلام مجدد دوستان اموزشی هم که lighting غروب توضیح داده باشه ندارند؟ فقط یکم فوریه ممنون میشم
  10. R

    کمک فوری

    سلام من احتیاج به یک کمک فوری دارم می خواهم از متریال منتال ری استفاده کنم(dielectric material) برای شیشه ولی وقتی متریال میدم به ابجکت مشکی میشه و تو رندر هم همان مشکی نشون میده اگر یکی لطف کنخ زود جواب بده ممنون میشم
  11. R

    کمک در Mudbox

    ممنون از راهنماییتون خیلی مفید بود. توی انیمشن سازی یا توی صنعت گیم بیشتر از normal استفاده میکنند یا displacement ؟ راستی نگفتید روشی که diffuse map بردم درست بود؟ اگر وقت کردید روش اوردن displacement map هم توی مایا توضیح بدید ممنون میشم.
  12. R

    کمک در Mudbox

    الان داشتم ان اموزشی که گذاشته بودید را میدیدمو بعد اینکه normal map را extract میکنه از طریق export selection مدل و texture را با هم با فرمت FBX میاره تو مایا ولی اینجا 2 تا مساله هست برای من یکی اینکه مایا من فایل با fbx فرمت باز نمیکنه( مایا2009 fbx ساپورت نمیکنه؟) و وقتی هم که با obj سیو...
  13. R

    کمک در Mudbox

    باید یک سری option تو view port menu تیک میزدم که کردم و درست شد حالا میتونم تو پرسپکتیو هم ببینم. برای diffuse map و غیره هم روی layer paint رایت کلیک کردم و export selected زدم با فورمت bmp سیو کردم بعد تو مایا روی color متریال مدل فایل باز کردم و لود کردمش امدش , حالا میخوام ببینم کارم درست...
  14. R

    کمک در Mudbox

    خیلی ممنون بابت توضیحات من همه مراحل را همینجوری انجام میدادم ولی یک سری tutorial که میدیدم وقتی میبرد توی مایا توی همون پرسپکتیو ویو تکسچر بود و احتاجی به رندر نداشت تا دیده بشه و مسيله دیگه هم اینه که حتی تو رندر من همه تکسچر میبینم جز رنگی که به مدل دادم. توی اموزشی که میبینم میگه diffuse map...
بالا