Recent content by peyvv

  1. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    اختیار داری من کاری نکردم. دوست داشتم نتیجه میداد کار رله میشد. آرزوی موفقیت دارم . پیروز باشی.
  2. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    مدلش کامل شد . فقط متریال دهی میخواد و Unwrap UVW کنی. اگر وقتش رو داری بگو فایلش رو برات بفرستم اگر هم وقت تنگه یک آبجکت دیگه انتخاب کن . موفق باشی.
  3. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    ببین من تا اینجا رسوندمش مونده کله اش . اون یه تیکه ریگ شانه رو اصلاح کن . مرحله کتف و دست رو دوباره ریگ کن بعد استخون شانه رو لینک کن به مهره بالای . نه رنگش نمی تونه برای این موضوع باشه چون آبجکتهای دیگه این وضع ندارن.
  4. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    اینم وضعیت ورتکسهای زیز بغل که همشون رو هوا هستن.
  5. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    خیلی از face ها وضعیت بردار نرمال اشون برعکسه الخصوص کفش پای راست و پلنهای مربوط به موهای کاراکتر تو عکس یک نمونه اش هست. نظر من اینه این کاراکتر با این وضعیت توپولوژی برای انیمیت اونم روان و یکدست مناسب نیست . باید ری توپولوژی بشه. چیزی که برام تازگی داره و جالب و هنوز علتش رو پیدا نکردم...
  6. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    نه مدل تیکهاش سر جاشه قالب کلیش درسته فقط تیکه تیکه است . ورتکسها بخش بخش جدا از هم هستند. کات خورده تو عکس عقب جلو کردم ببینی. یه مشکلی داره سر در نمیارم . یه بخش درست میشه یه جای دیگه مشکل پیدا میکنه.
  7. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    دلیل اینجوری تکه بودن آبجکتت چیه ؟ از نظر تکنیکی به این شکل مدل شده ؟
  8. P

    مشکل در ریگینگ کاراکتر

    MyroxSoft عزیز فایلت رو بزار یه تست بکنم. اگر زیاد وقت گیر نباشه خوب میشه. همیشه اصلاح کار وقت گیر تر تا از نو ساختنش. ببینیم چطور پیش میره. توضیح هم بده کارت برای انیمیشن هست یا گیم .
  9. P

    سوال در مورد رندر گرفتن یک لایه در Vray

    متشکرم از توضیح اتون . بدون شک پیشکسوتی و سابقه عضویتتون برای من قابل احترامه . بهترینها رو براتون آرزومندم. طرح سئوالهای تکنیکی اینچنین و توضیحات حرفه ای شما دوستان گرامی برای من و دوستانی که در ابتدای راه هستیم سودمند و آموزنده است. با توجه به کم بودن منابع فارسی خواهشم اینه دوستان با تمام...
  10. P

    سوال در مورد رندر گرفتن یک لایه در Vray

    البته از این جواب بالا متوجه شدم مد نظر داشتن هنگام رندر اجسام رندر نشن و نه اینکه برای مرحله پست پروداکشن خروجی بگیرن که بله امکانش هست تک تک اجسام رو invisible camera کرد یا لایه invisible camera بشه تا کل اجسام لایه رو در بر بگیره. راه دومش هم کپی متریال استاندارد با opacity صفر روی...
  11. P

    سوال در مورد رندر گرفتن یک لایه در Vray

    دوستان من به توصیه این عزیز گوش دادم و سئوال رو چند بار مرور کردم. چیزی بنام لایه shadow و یا Z dep داریم ؟! ممنون میشم من رو راهنمایی کنید. چون این انجمنها محل بحث و گفتگوه از کسی طلبکار که نیستیم. هستیم؟ البته در وی ری تحت مایا بله این پارامتر با دستور mel امکان اضافه کردنش هست اون هم در...
  12. P

    مدل های ستون و سرستون رومی

    901 تو قبلی نبود ؟ فکر میکنم بود ولی باز گذاشتم. http://uploadtak.com/images/o687_N.rar
  13. P

    مدل های ستون و سرستون رومی

    آره از لینک زیر بگیر. http://ir2up.ir/up19/f7df7d6cf581a1.rar
  14. P

    سوال در مورد رندر گرفتن یک لایه در Vray

    درود بر همگی فکر کنم شما تو Render setup تب render Elements چیزی رو که بخوای پیدا کنی.
  15. P

    مدل های ستون و سرستون رومی

    حجمش برات زیاده از رو عکسها نگاه کن هر کدوم رو خواستی شمارش و بزن برات آپلود کنم. http://www.uploadtak.com/images/b9399_New_folder.rar
بالا