احتمال داره اون کادر مکعب مستطیل بزرگ مربوط به گروه باشه یعنی جسمت تو یه گروه بوده و گروه بسته نبوده اگه پاکش کنی دیگه اجسامت گروه نیستن و ممکنه مشکل برات پیش بیاد
موقع merge کردن دقت کن هر جسمی که میاری چندتاییه
من آموزش رو دوباره چک کردم
احتمالا صفحه دو رو خوب انجام نمیدی
بعدش هم کوشه های تیز تو کارت خیلی نمود داره که اون هم ممکنه برگرده به تفاوت واحدها
آموزش های زبان اصلی رو واحدهای united یا inches بیشتر تنظیم میشن که باعث کلی تفاوت تو کارا میشن
خوشحالم که حل شد
به نظرم راحت ترین کار مرج کردنه چون دردسر نداره
اما از اون بهتر ادیت کردن فایل رندرت توی فوتوشاپه که زمان رندر هم الکی بالا نره
میتونی اونجا کاراکترای آدم یا گیاه به صحنه اضافه کنی
البته من دارم از دید یه معمار اینو میگم نمیدونم دقیقا چه صحنه ای رو رندر میکنی و واسه چی میخای
منظورم تو تنظیمات خود vray بود
مشکل اول میتونه به گفته دوستمون به کیفیت بد عکس برگرده اما برای back ground لزومی به داشتن عکس با کیفیت های خیلی بالا نیاز نیست
مشکل دوم هم میتونه به عدم هماهنگی واحدهای فایل خودت با واحدهای برنامه مکس برگرده
وقتی داری فایلتو باز میکنی اگه واحدها با هم یکسان نباشن...