Recent content by nemat olla

  1. N

    کلافه شدم((وضوح تصویر 100 dpi نمی باشد))لطفا کمک کنید

    eli جان(مجید!!) دمت گرم خیلی باحالی دستت طلا!!!!
  2. N

    کلافه شدم((وضوح تصویر 100 dpi نمی باشد))لطفا کمک کنید

    سلام آقا مجید ببخشید مزاحمتون میشم اگه ممکنه عکس منم درست کنین سپاسگذارم...عکسو براتون میفرستم
  3. N

    کلافه شدم((وضوح تصویر 100 dpi نمی باشد))لطفا کمک کنید

    آقا مجید درست شد خیلی خیلی دمت گرم خداییش کارمو راه انداختی
  4. N

    کلافه شدم((وضوح تصویر 100 dpi نمی باشد))لطفا کمک کنید

    سلام ممنون میشم اگه عکس منم برام درست کنین بفرستین. عکس رو براتون میفرستم.
بالا