سلام. مشکل اینه که نقاط بر هم کاملا منطبق نیستند ... در محل تطاتع حتما روی هر خط باید نقطه باشه ... صفحات حتما باید سه یا چهار نقطه ای باشند .... اینکه surface درست عمل نکرده به خاطر رعایت نکردن این نکاته
سلام
ممنون از hidden dragon که کامل توضیح دادن .
فقط یه نکته :
استفاده از List control همراه با Constraint ها به خاطر ماهیت Constraint ها توصیه نمی شه . راه حل مناسب که هم Position Constraint باشه هم بتونی حرکت داشته باشی استفاده از یه جسم واسط مثل Point ه .
Point رو به جسم Position...
سلام
برو به رولوت copy/paste بعد یه collection جدید ایجاد کن create collection . بعد اعضایی رو که تنظیم کردی انتخاب کن . بعد گزینه paste posture opposite رو بزن
بهترین راه همین راهیه که دوستمون گفت . یه راه دیگه هم استفاده از Bone و Skin ه که اگه اندازه Bone رو مناسب گرفته باشی می تونی نتیجه قابل قبولی ازش بگیری .
سلام
من به اینمشکل بر نخوردم و نمی دونم چرا این اتفاق می افته اما پیشنهاد می دم قبل از اکسپرت اسکین رو سیو کن و بعد ایمپورد لود کن ببین درست می شه یا نه .
نکته بعد ی اینکه می تونی با استفاده از Xform و Soft selection همین کارو خیلی بی دردسر تر انجام بدی
سلام
این چیه ؟!! از یه زاویه بهتر نشون بده لطفا
برای اینکه همه با هم خم بشن خیلی راه حل وجود داره . از همه راحتتر هم اینه که همه آبجکت ها instance باشند . اگه با bend خم می کنی همون مدیفایر رو Copy بعد روی بقیه paste instance کن .
اگه یه توضیح در مورد کارت بدی خیلی بهتر می شه کمک کرد.
خسته نباشی .
کار خوبی شده .
می توی کنترلرهای لب رو بیشتر کنی (مورف های بیشتری تعریف کنی)
برای ابرو ها هم یه مقدار پیچیدش کردی . با ود کنترلر می تونی حالت های مختلف ابرو رو در بیاری .
برای زبون هم کنترلر به همین شکل می شه اضافه کرد .
تو امضام یه تست ریگ ماهی هست . یه نگاهی بنداز . بد نیست .
سلام
خسته نباشی
خوشحالم که شما تو زمینه کم مخاطب ریگ کار کردی
برای اینکه بشه راجع به کارت نظر داد و بحث کرد علاوه بر این نمونه کار ، یه دمو از کنترلر ها و شکل کا ر کردن با اونها رو بزار