با سلام . من امروز ویندوز 7 نسخه آلتی میت نصب کردم اما متاسفانه وقتی Photoshop 9 را نصب میکنم به قسمت کرک و رجیسترش نمیرسه که بتونم از طریق کیجین ازش بگذرم و کلا صفحه میره دیگه. وقتی که فتوشاپ رو باز میکنم یه پیغام میاد که میگه میخوایی رجیستر کنی؟ من میزنم نه کلا فتوشاپ بسته میشه.
___
بعد...