Recent content by (MRE)

  1. (MRE)

    مشکل مورف با zbrush (اورژانسی)

    فیس های غیر 4 ضلعی هنگام وارد شدن در زیبراش تغییر می کنن و برای اینکه مشکل رفع بشه بیس رو از زیبراش وارد مکس کن.
  2. (MRE)

    سوال درمورد تکسچر در زیبراش

    dpi رو نمیشه تغییر داد ولی رزولوشن تکسچر رو تو بخش uv میشه تا 8K افزایش داد
  3. (MRE)

    پشتیبانی boxer

    ببخشید که نتونستم دیروز جواب بدم عیده دیگه نصفشو مهمون داریم باقیش هم مهمونیم. دلیل اینکه بوکسوره پیر هست تو قسمت wip هست دلیل اینکه این کار آخرمه به دو دلیله کلیه : اولی اینه که خیلی وقته بحث های استغاده از تصاویر برهنه از مرد و زن در سایت زیاد شده . فکر نکنم کسی بیشتر از من رو آناتومی...
  4. (MRE)

    پشتیبانی boxer

    با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو این کار هنور تموم نشده و رندرش یه رندر سریع تو زیبراش هست , به جز بدن بقیه چیز ها مونده.تکسچر صورت رو هم میخوام از اول با یو وی بیشتر بسازم یو وی اون کم شده. موها و چشم هاشم که کلا ساخته نشده .انشاء الله بعد از این کارها تو فکر ریگ و انیمیتش هم...
  5. (MRE)

    مشت زن

    بیس اولیه ی تکسچر رو تو مایا زدم بعد تو فوتوشاپ کاملش کردم آخر سر هم تکسچر رو تو مادباکس تصحیح کردم. همچنین از پالی پینت زیبراش هم استفاده شده. تکسچر بدن تصویر اول و دوم یکیه ولی دلیل طبیعی تر شدن دومی مچ کردن دیتیل ها با تکسچر هست
  6. (MRE)

    مشت زن

    چکمه دستکش و موها مونده با یکم هم ویرایش
  7. (MRE)

    سوالی بسیار ساده؟

    1.subtool master تکسچر رو vertical کن بعد 2. tool --> texture map
  8. (MRE)

    مشت زن

    اگه منظورتون 2 تا خط عمود بالای ناف یا خط سینه هست که اونها خطوط راهنمای من هستند "چون دارم سعی می کنم که تو زیبراش از مهارتهای طراحیم استفاده کنم این کار هم یه طرح حدود 4 , 5 ساعته هست که نصف شب انجامش دادم. من الان یک ساله که کلاس طراحی می رم و جدیدا شروع به سیاه قلم کردم در مورد رفرنس...
  9. (MRE)

    مشت زن

    این دو مورد بالا نشان میده تصور شما از پیرمرد در بالاسینه لاغر بودن و حالات مردم گرسنه و در پایین چاقی شکم هست. معمولا در پیری استخوان ها پوک و عضله ها افتاده می شوند و بسته به شرایط بدن فرم می گیرد اگر بی تحرک باشن پا لاغر و شکم چاق می شود و خیلی چیزهای دیگه که فهم این موارد بیشتر دیدگاه هنری...
  10. (MRE)

    مشت زن

    update: این شخصیت قراره یه پیرمرد 60 ساله باشه شاید چشمشو کبود کردم.
  11. (MRE)

    یک سوال از طرف طراح چهره

    Conceptart.org
  12. (MRE)

    مشت زن

    ممنون دنبال یه طرح کمیک هستم. یه طرحم تو ذهنم هست که دنبال پیاده سازی اون هستم و تا کارکتر دوم رو نسازم نمی تونم پوزیشن پاها رو اونجور که میخوام تعیین کنم و از طرفی پاها , کفش و دستکش رو با سیمتری زدم پس دوتا پا یه شکلند. ممنون چشم "سر و حالتش رو ذهنی بدون رفرنس زدم" خیلی ممنون...
  13. (MRE)

    مشت زن

    سلام چند وقتیه که پاره وقت رو این طرح کار کردم. اسکالپتش هم بدون symmetry انجام شده.
  14. (MRE)

    چرا اینجوری می شه این normal map ؟

    نرمال ها رو به مدل اختصاص میده.
بالا