Modered using Zbrush
Rendered using Maya
Hairs modeled using Xgen
سلام به همگی دوستان عزیز
رو این کار زمان زیادی گذاشتم و اینکه تکسچرهای کاراکتر خیلی دیتیل داره، امیدوارم که از این کارم خوشتون بیاد.
سلام به همگی دوستان
این کاراکترو واسه یه انیمیشن تبلیغاتی کوتاه مدل کردم البته با اینکه دقیقا مثل کانسپت شد و کارفرما تاییدش کرد ممکنه بعدا ازم بخواد یکم تپل ترش کنم.
modeling by : Zbrush & Maya
rigging by : Maya
این کاراکتر باحال رو واسه گیم موبایل مدلسازی کردم، همون لحظه اول که که کارفرما این رفرنس خفاش رو برام فرستاد، اولین چیزی که به ذهنم اومد کرونا بود. البته ازم خواست دم کاراکتر از رفرنس خیلی کوتاه تر باشه و همچنین دنده هاش ساده تر باشه.
Modeling in Zbrush
Rigging in Maya
Rendeing in 3Ds Max...